“Middag”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Vi spiste der to gange. Dejlige omgivelser virkelig god mad især deres hummer. Betjeningen var i top, meget opmærksom. Prisen matchede, ikke for dyrt, syntes vi fik meget for pengene

Tak, Lisbeth H

Anmeldt 27. august 2019

Vi spiste her næsten hver aften og fortrød ikke et eneste måltid. Især deres hummer er superlækker og perfekt tilberedt. Der er ingen grund til at lede efter andre restauranter for dette er bare den bedste :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 18.266.162
Anmeldt 3. februar 2019 fra mobile enheder

Fantastisk mad - alt lige fra hummer-slikkepinde til chokolade fondant. Nærværende og behagelig servering - den absolut bedste restaurant i nungwi med skøn placering

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Pia S
Anmeldt 13. juli 2016 fra mobile enheder

Saruche er klart et af Nungwis bedste steder at spise på. Maden var yderst veltilberedt og smagte helt fantastisk. Betjeningen var ligeledes i top! Det hele blev nydt ved et fint bord på stranden med hvid dug og lamper i sandet.
Alt i alt en super lækker oplevelse

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mie F
Anmeldt 8. april 2016

Fantastisk at sidde på stranden med fødderne i sandet og spise dejlig veltillavet mad ved borde med hvide duge og stearinlys

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Lillemufti

Rejsende, der kiggede på Saruche Restaurant, kiggede også på

Har du været i Saruche Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!