Google
fra 41,61 $
fra 34,56 $
fra 126,23 $
Anmeldt d. 18. november 2019 fra mobile enheder

Virkelig smuk, især på en sommerdag. Vi cyklede rundt om søen til Wanaka Tree, fik os en god is, og var på Lake Wanaka Cruise, helt klart et besøg værd.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 565emiliee
Anmeldt d. 31. december 2018

Vi boede på Tin Top Logde - 2 km oppe i bakkerne - tæt på byen. Vi gik en lang tur - 25 km - langs søen. Den er betagende smuk. Wanaka Tree er et besøg værd, ligesom promenaden ved Wanaka City har flere gode site’s hvor man kan nyde udsigten med et glas kold vin

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, 717henriks
Anmeldt d. 27. december 2018

Kørte langs søen og stoppede flere gange for nyde udsigten, stilheden. Der var blikstille den dag, jeg var der. Bjergene spejlede sig i søen - imponerende syn.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, GAage
Anmeldt d. 6. maj 2018 fra mobile enheder

Gå en tur langs Lake Wanaka og nyd den fantastiske udsigt! Der er stier langs søen og på vejen kommer man bl.a. forbi that Wanaka tree og vingårde.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, mariasteink
Anmeldt d. 8. marts 2016

Snyd ikke dig selv for dette maleriske scenarie med flotte farver; du vil få et fantastisk syn, uanset vejr og tidspunkt; farverne skifter med vejr og tidspunkt.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Ernst_12