“Åh så godt”

The Cheesecake Factory
nr. 9 af 127 Dessert i Honolulu
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Waikiki
Anmeldt 13. juni 2017

Det SKAL man prøve, ligger lige på hovedgaden midt i alt mylderet.
Deres kager er som at komme i himmelen og den største udfordring er havd for en man skal vælge
jeg valgte deres Cheascake med snickers og det har jeg aldrig fortrudt åh så godt.
De servere også mad og der er lige så lækkert.
bestemt et besøg der er værd at ta
Prisniveauet er ikke det dyreste.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, GitteF111

Anmeldt 5. maj 2016 fra mobile enheder

Vi smagte 2 forskellige kager. Vanilla bean og chris'outrageous cheesecake. To store stykker kage som smagte rigtig godt. Prisen var 10$ pr stk, så det var ikke billigt. Kan godt anbefales.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, tbeckdk
Anmeldt 25. januar 2016

Har været her før, og servicen og maden er som sædvanlig i topklasse. Var der inden kl. 1700, hvilket betyder at man kan bestille retter i frokoststørrelse, hvilket er en god ide, hvis man ikke er så sulten. Fik hurtig et bord. Mad og betjening i top. Henter tit salat inden kl. 1700 og tager med hjem.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Keld J
Anmeldt 2. oktober 2015 fra mobile enheder

Cheesecake factory er bestemt et eller to besøg værd, talte dem ikke, men de nok omkring 20 forskellig ostelagkager.
Vi fik en SMS fra en kollega der havde været der, super lækkert sted.
Og de har også så man kan spise almindelig mad i restauranten.
Kan kun anbefales

Dato for besøg: september 2015
Tak, Hans E
Anmeldt 26. september 2015

Vi kom forbi restauranten flere gange og syntes det så hyggeligt ud, man kunne sidde udenfor og spise og det kunne da være hyggeligt. men den første aften fandt vi ud af at ventetiden kan være meget lang, denne aften for lang. Næste aften var der kun 45 min. ventetid så vi slog til. Desværre var der så få pladser udenfor så vi måtte sidde inde og der blev vi overrasket, stedet er kæmpe stort flere hundrede mennesker sad indendøre og blev bespist i lange rækker, så nu gav navnet Cheesecake FACTORY pludselig mening. De har prøvet at skabe hygge ved at dæmpe lyset, desværre så meget at det er svært at se sin mad og hinanden ordentligt. Maden var sådan set ok men lægger man det hele sammen var oplevelsen kun lidt over middel. Vi har prøvet det der var bedre, men sørme også det der var ringere.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Henning252

Rejsende, der kiggede på The Cheesecake Factory, kiggede også på

Har du været i The Cheesecake Factory? Fortæl om dine oplevelser!