“Besøg hos vores datter i Honolulu”

Hanauma Bay Nature Preserve
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Har været der før for ca 7 år siden og blev absolut ikke skuffet ved vores genbesøg. Dejlig strand med masser af farverige fisk og lige som første gang mødte vi en skildpadde mellem koralrevene på lavt vand.
Et smukt syn med havets råhed i baggrunden uden for revet og de blide pools inden for revet. Et must at besøge på Oahu

Tak, Bogeorg
Filtrér

Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Vi var totalt begejstrede for Hanauma Bay - denne lagune er et fuldstændig fantastisk sted at snorkle. Allerede på en meters vand er der masser af fisk i alle mulige skønne farver, og i alle størrelser, foruden de flotteste havskilpadder
Ifølge informationen som vi fik i infocenteret, er der over 500 forskellige arter af fisk i Hanauma Bay, og vi blev ved med at se fisk i nye farver: Grønne, røde, lilla, gule osv - fantastisk!!
Vi vil gerne bevæge Oahu igen, og Hanauma Bay er et "must", også næste gang vi flyver til Hawaii ☀️

Tak, Andreas D
Anmeldt 5. juli 2017 fra mobile enheder

Hanauma er OK til begynder snorkling, men her kommer alt for mange mennesker til at det bliver en rigtig god oplevelse. Kom meget tidligt - gerne lige efter de åbner (kl. 6) for at få den bedste oplevelse. P pladsen var fuld allerede omkring kl. 8

Tak, Thomas S
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Meget smuk strand - især til snorkling, men også populær og overrendt.
Man skal komme tidligt for at få en parkeringsplads - ellers efter 14, hvor der åbnes igen (der er lukket for parkering fx kl 13 - selvom man ser biler forlade pladsen) virker som om det er regler fremfor publikum og praktik der er vigtigst)
Det koster en $ at parkere og $7,5 at komme ind - først skal man vente på at se en film om "opførsel på et koralrev", derefter kan man gå af en stejl lille vej til stranden. Mod betaling er der et lille "tog" der kører op og ned.
Toiletter og bruser på stranden.

Vil egentlig hellere anbefale Turtle Bay - der også er roligt/beskyttet for de store bølger.

Tak, TFStorm
Anmeldt 16. november 2015 fra mobile enheder

En rigtig Hawaii sandstrand med palmer og mulighed for at snorkle rundt og se koraller og smukke fisk. En god oplevelse!

Tak, Lars B

Rejsende, der kiggede på Hanauma Bay Nature Preserve, kiggede også på

Har du været i Hanauma Bay Nature Preserve? Fortæl om dine oplevelser!