“Megen kontrol og parkeringsbøvl”

Hanauma Bay Nature Preserve
Book på forhånd
124,61 $*
og derover
Ultimate Circle Island Adventure med Waimea...
nr. 4 af 274 aktiviteter i Honolulu
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Meget smuk strand - især til snorkling, men også populær og overrendt.
Man skal komme tidligt for at få en parkeringsplads - ellers efter 14, hvor der åbnes igen (der er lukket for parkering fx kl 13 - selvom man ser biler forlade pladsen) virker som om det er regler fremfor publikum og praktik der er vigtigst)
Det koster en $ at parkere og $7,5 at komme ind - først skal man vente på at se en film om "opførsel på et koralrev", derefter kan man gå af en stejl lille vej til stranden. Mod betaling er der et lille "tog" der kører op og ned.
Toiletter og bruser på stranden.

Vil egentlig hellere anbefale Turtle Bay - der også er roligt/beskyttet for de store bølger.

Tak, TFStorm
Filtrér

Anmeldt 16. november 2015 fra mobile enheder

En rigtig Hawaii sandstrand med palmer og mulighed for at snorkle rundt og se koraller og smukke fisk. En god oplevelse!

Tak, Lars B
Anmeldt 5. august 2015

Her kan man ikke have for meget tid. Fantastisk snorkling, lækker strand, god service og højt informationsniveau. Vi var der i Juli måned.

Tak, Karina T
Anmeldt 29. januar 2015

Er man på Oahu er det et must at besøge dette fantastiske sted - fyldt med utallige farvestrålende fisk hvor man kan snorkle i roligt vand mellem undersøiske klipper. Fik vores første møde med en havskildpadde - en helt fantastisk oplevelse.

Tak, Bogeorg
Anmeldt 29. oktober 2014

fantastisk smukt sted - men mange turister. Vi kom selv i bil og kom tidligt - parkeringen lukker når den er fyldt op og man kan ikke parkere andre steder. Vi tilbragte gode timer med snorkel - men stedet er meget overfyldt og højsæsonen er endnu ikke begyndt! Smukke fisk, gode forhold m. toilet, shops etc.

Tak, Maria L

Rejsende, der kiggede på Hanauma Bay Nature Preserve, kiggede også på

Har du været i Hanauma Bay Nature Preserve? Fortæl om dine oplevelser!