“Dejlig strand”

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 16. november 2015 fra mobile enheder

En rigtig Hawaii sandstrand med palmer og mulighed for at snorkle rundt og se koraller og smukke fisk. En god oplevelse!

Dato for oplevelse: november 2015
Tak, Lars B
Filtrér

Anmeldt 5. august 2015

Her kan man ikke have for meget tid. Fantastisk snorkling, lækker strand, god service og højt informationsniveau. Vi var der i Juli måned.

Dato for oplevelse: september 2014
Tak, Karina T
Anmeldt 29. januar 2015

Er man på Oahu er det et must at besøge dette fantastiske sted - fyldt med utallige farvestrålende fisk hvor man kan snorkle i roligt vand mellem undersøiske klipper. Fik vores første møde med en havskildpadde - en helt fantastisk oplevelse.

Dato for oplevelse: februar 2014
Tak, Bogeorg
Anmeldt 29. oktober 2014

fantastisk smukt sted - men mange turister. Vi kom selv i bil og kom tidligt - parkeringen lukker når den er fyldt op og man kan ikke parkere andre steder. Vi tilbragte gode timer med snorkel - men stedet er meget overfyldt og højsæsonen er endnu ikke begyndt! Smukke fisk, gode forhold m. toilet, shops etc.

Dato for oplevelse: oktober 2014
Tak, nougatk
Anmeldt 10. november 2013

Dette skulle være en af de sikreste steder at snorkle på grund af revet. Det smukke klare vand er fyldt med smukke fisk og koraler. Et absolut must for snorklere.

Dato for oplevelse: december 2012
Tak, MilleSass

Rejsende, der kiggede på Hanauma Bay Nature Preserve, kiggede også på

Har du været i Hanauma Bay Nature Preserve? Fortæl om dine oplevelser!