Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline253 US$
eDreams253 US$
FindHotel252 US$
Agoda.com252 US$
Hotels.com
Anmeldt d. 2. september 2021 fra mobile enheder

Dejligt afslappet hotel med fænomenal udsigt, rigtig god mad, og fine værelser, - lige ved centrum af byen. Perfekt til familien, eller andre, der gerne vil nye roen. Kaffe på værelset, og god morgenmad.

Dato for ophold: september 2021
Tak, ilsek938
Anmeldt d. 27. april 2020

Er man til charme, idyl og en snert af den grønlandske version af et badehotel, er Hotel Hvide Falk et godt bud ! Skønt personale, hyggelig restaurant og et kunstnerisk islæt med masser af kunst af den lokale kunstner Emmanuel Petersen, der pryder det meste af hotellet. En gammel kajak og et par hvalbarder dekorer restauranten, hvilket der med udsigten udover Isfjorden giver den helt rette atmosfære for hotellet.

Restaurants-personalet gjorde fra første-dagen et indtryk, der resulterede i at jeg spiste i den skønne restaurant de fleste aftener, hvor priserne er til at betale. Man skal ej rejse fra hotellet, uden at have prøvet deres hellefisk - lækker menú !

Receptionisten står til rådighed 24/7 og behjælpelig med alt fra at finde rundt i byen til at arrangere udflugter, hvor en spontan snescooter-tur gjorde mit ophold en oplevelser rigere.

... Konklusionen lyder altså, at hvis man trænger til et godt hotel, hvor man samtidig føler sig hjemme, så er Hotel Hvide Falk stedet. Jeg siger i hvert fald tak for et skønt og uforglemmeligt ophold til (for mit vedkommende) verdens skønneste hotel-personale !

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, F7859GRchrisc
Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Jeg bor her for første gang under denne ferie i Ilulissat og jeg må sige at jeg er blevet positivt overrasket over dette hyggelige hotel som har en fantastisk udsigt.
Værelserne er fint indrettet og har hvad man skal bruge.
Restauranten er også god og har rimelige priser.Den er ligesom hotellet også meget hyggelig og har en god service og betjening.
Receptionen yder også god service og hjælp når man har behov for det-stor ros til Anda som leder receptionen-han er altid villig til at hjælpe med det man har brug for!.
Alt i alt-Hotel Hvide Falk er et hyggeligt og fint hotel med en lang historie.
Kan kun anbefale dette hotel..

Dato for ophold: marts 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, thomasbP7284II
Anmeldt d. 7. januar 2020

Pæne værelser, savnede bøjler og skabsplads, måtte bo i kufferter - som kun kunne ligge på gulvet. Der er ingen afsætningsplads i bruseområdet, så igen ned på gulvet med sæbe mm. Fin morgenbuffet og hurtig til at arrangere frokost - da næsten alt andet var lukket grundet helligdage.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, AnjaP4
Anmeldt d. 9. august 2019

Havde godt nok forventet noget mere af en hotellejlighed til 2800 pr. nat. Jeg forstår slet ikke at hotellet med den beliggenhed ikke har kræset mere for detaljerne. Nogle eksempler: I en toværelses lejlighed beregnet til fire personer, skulle to af os sove på drømmesenge. (Troede de gik af mode i 80'erne) Køkkenet var elendigt udrustet, så man i praksis ikke havde nogen glæde af det. Der var godt nok en elkedel og en kaffemaskine, men ikke noget elstik... Varmerørene var ikke isolerede, så der var 100 grader i køkkenet. Lejligheden var lurvet og trist indrettet. På den uovertrufne terasse var der ingen stole. Vi har boet i flere airbnb lejligheder på vores tur til langt lavere pris og som var klasser over dette. Vælger ikke Hvide Falk igen. (Personalet var søde, men lidt hjælp med kufferter havde været rart. Fri Wifi var et lille plaster på en ellers skuffende oplevelse).

Dato for ophold: august 2019
Tak, Mlkmalik