eDreams
Priceline
344 $
Gratis afbestilling indtil d. 06/08/21
Book nu, betal under opholdet
StayForLong
Anmeldt d. 22. maj 2016

Værelse med fantastisk udsigt,ny udsigt hver dag pga af isen ;-) Dejlig lille by med gode spisesteder især den lille cafe Illuliaq. Storslået vandretur i Sermermiut dalen ved Isfjorden.Nat sejlads mellem isfjelde en storslået oplevelse.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, elses1126
Anmeldt d. 16. maj 2016

Boede i februar i 5 dage. Havde boet her før. Vi havde valgt en opgradering til premiumværelde og fortrød ikke. Vi havde en fantastisk udsigt til fjorden, slædehundene og byen nedenfor. Morgenmaden var skøn og personalet var virkelig søde og servicemindede. Da vi anden gang spiste frokost i restauranten kunne den søde servitrice gengive bestillingen fra dagen før som også var det vi skulle have. Stjerneskud og rejesalat. Værelset var renoveret med et skønt badeværelse og gode dyner og hovedpude. Der er kælet for det hele indretningsmæssige. Der er gratis transport til byen hver time. Prøv også grønlandsk kaffe. De laver de bedste.

Værelsestip: Tag et premiumværelde.
Tak, Torben L
Anmeldt d. 25. marts 2016 fra mobile enheder

Jeg ankom til hotellet på den skønneste solvejrsdag efter nogle dage med snevejr, og det lignede en drøm! Blåt vand, isbjerge, klipper og slædehunde lige uden for vinduet. Opholdet var helt fantastisk, maden var fantastisk og meget behjælpeligt personale. Værelserne er store og rummelige, og der er plads til at arbejde, slappe af og nyde udsigten og sove dejligt. Eneste minus er, at adgangen til internet er begrænset og købes på tid. Fiskeretterne i restauranten er så friske og lækre. Og deres søndagsbrunch er omfattende og med mange delikatesser. Der afgår bus ind til centrum hele dagen, og man bliver sat af lige ved turarrangørernes kontor, hvorfra man kan komme på hundeslæde, helikoptertur, vandretur, sejlads mellem isbjergene mm. Alle turene var velarrangerede, så tøv ikke med at benytte jer af tilbuddene.

Dato for ophold: maj 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Y8768PMannak
Anmeldt d. 5. marts 2016

Artic her et rigtig dejligt hotel i Ilulissat. Det har en fantastisk beliggenhed, med ugeneret udsigt til Diskobugten og dens isbjerge. Det er beliggende i udkanten af Ilulissat, men i dagtimerne kører der shuttelbus hver time til og fra hotellet og til centrum af Ilulissat. På hotellet er der rent og pænt over alt. Personalet er venlige og servicemindet. Maden på hotellet er virkelig god - vi spiste ikke andre steder i den tid vi var i Ilulissat. De har en rigtig god restaurant, men hvis man gerne vil have det lidt billigere, har de også en rigtig god café på 1. sal,. Begge steder serveres der mad med lokale råvarer, og det kan virkelig anbefales. Hotellet har 5 igloer, som er beliggende helt nede ved vandet. De er desværre lukket i vinterperioden, hvor vi var her. Men kom vi i sommerperioden, skulle en af overnatningerne helt sikkert være i en af deres igloer. Alt i alt et hotel vi varmt kan anbefale.

Værelsestip: Dem på 2. sal, der vender ud mod bugten, er det bedst at se nordlys fra.
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LasseM_13
Anmeldt d. 26. februar 2016

Dette hotel ligger fantastisk - udsigt over til byen med de smukke grønlandske huse.
Vandet med isbjergene som ændre udsende hver dag og langsomt bevæger sig.

Personalet er helt fantastiske og meget hjælpsomme.
Deres Restaurant er gourmet mad
Skal du til Ilulissat så skal du prøve dette hotel.

Værelsestip: Vi havde valgt et værelse med extra comfort og fantastisk udsigt
Tak, FamilienGr