Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com255 US$
Hotels.com255 US$
eDreams255 US$
Priceline255 US$
CheapTickets255 US$
Tripadvisor255 US$
Anmeldt d. 6. september 2021 fra mobile enheder

Restauranten på hotel Icefiord var klart den bedste madoplevelse vi havde på vores ferie til Grønland.
Det er smukt beliggende lige ud til isfjorden.
Her er stort fokus på lokale råvarer og kokken er altid klar på en special bestilling alt efter dit ønske og hvad der er tilgængeligt. Fornemme anretninger med en rigtig god smagssammensætning og vine som passer til. Både kokken og personalet i restauranten er meget behjælpelig og imødekommende også over for allergier.
Generelt en stor rigtig god oplevelse.

Dato for ophold: august 2021
Tak, jeannettk2021
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2021

Kære Jeanett,

Tusind tak for din anmeldelse og din fine kåring af den bedste madoplevelse i Grønland. Vores køkken og restaurant gør en stor indsats for at give vores gæster fantastiske oplevelser!

Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Hotel Icefiord under vores ophold i Illulisat. Jeg har kun gode ting at sige om hotellet. Personalet er super hjælpsomt og smilende, maden er i sig selv et besøg værd og tilmed med alt hvad man kunne tænke sig at få smagt, når man besøger Grønland. Vi nød både godt af rensdyr, moskus og snekrabbe. Hotellets beliggenhed er ubeskrivelig - vi var så heldige at morgensolen og morgenmaden kunne nydes på terrassen med udsigt over isfjorden. Og tilmed spottede vi hvaler fra værelsets altan i aftentimerne. Hvis vi skal besøge Illulisat igen, ved jeg godt, hvor vi skal bo.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Nanna D
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2021

Kære Nanna,

Tusind tak for din skønne anmeldelse! Hvor er det dejligt at høre, at i spottede hvaler fra Jeres altan under opholdet, ligesom så mange andre gæster gør det i løbet af sommermånederne. Vi håber på at se dig kæresten en anden gang igen!

Kærlig hilsen Anders

Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Pænt og rent hotel med god betjening og flot udsigt. I hverdagene fungere det fint med morgenmad, der blev serveret på værelset grundet vi var i karantæne efter regler ved indrejse.

Det var bare som om, der var nogle andre, der styrede køkkenet i weekenden. Pludselig fik man meget lidt morgenmad både lørdag og søndag.

Er man ikke i karantæne, er der buffét. Og så er det godt.

Eller er hotellet et fornuftigt og sikkert valg.

Værelsestip: Vær opmærksom på, at der er ca. 2 km til indkøbsmuligheder.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, jans704
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2021

Hej Jan,

Tak for din feedback. Vi beklager, at der ikke var nok morgenmad i weekenden under Jeres ophold. Vi forsøgte at mindske madspildet, men indså også at der var for lidt. Vi sørger nu for, at der er mad nok under karantænen. Vi håber på at se Jer igen, forhåbentlig uden karantæne næste gang.

Anmeldt d. 19. januar 2021 fra mobile enheder

Ved udsejlingen fra havnen ude på skærene ligger det dejlige hotel.
Deres kæmpe terrasse ligger lige Iver vandkanten
Isfjorden udmunding ligger lige rundt om hjørnet, så gigantiske majestætiske isbjerge lægger sig til rette ikke langt fra terrassen, helt vildt smukt. Værelserne er ok, dem på 1. Sal har egen terrasse og vindue over sengen, så man kan blive under dynen og se nordlys.
Baren er velassorteret og køkkenet er helt i top. De er så søde og hjælpsomme, man føler sig virkeligt godt behandlet

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Birgitte L
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2021

Kære BirgitteL_12,

Tusind tak for din skønne anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at du nød dit ophold hos os.

Anmeldt d. 16. november 2020

Havde et på alle måder et udsøgt ophold på Hotel Icefiord - al kommunikation, service, og selvfølgelig beliggenhed, var i top. Desuden fik vi det lækreste mad vi fik serveret i grønland. Både Anders og resten af receptionen var gode til at dele ud af råd og anbefalinger til området, hvilket gjorde at vi fik skræddersyet et program der gjorde vores eventyr til virkelighed.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, jensv974
Anders Okholm Gadeberg, General Manager hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2020

Kære jensv974,

Tusind tak for din super positive feedback! Det var en fornøjelse at danne rammerne for Jeres ophold, og være med til at give Jer en fantastisk oplevelse, mens i var her!

Jeg håber i vil besøge os igen

Kærlig hilsen Anders O. Gadeberg