eDreams
Hotels.com255 US$
Priceline255 US$
Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Pænt og rent hotel med god betjening og flot udsigt. I hverdagene fungere det fint med morgenmad, der blev serveret på værelset grundet vi var i karantæne efter regler ved indrejse.

Det var bare som om, der var nogle andre, der styrede køkkenet i weekenden. Pludselig fik man meget lidt morgenmad både lørdag og søndag.

Er man ikke i karantæne, er der buffét. Og så er det godt.

Eller er hotellet et fornuftigt og sikkert valg.

Værelsestip: Vær opmærksom på, at der er ca. 2 km til indkøbsmuligheder.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, jans704
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2021

Hej Jan,

Tak for din feedback. Vi beklager, at der ikke var nok morgenmad i weekenden under Jeres ophold. Vi forsøgte at mindske madspildet, men indså også at der var for lidt. Vi sørger nu for, at der er mad nok under karantænen. Vi håber på at se Jer igen, forhåbentlig uden karantæne næste gang.

Anmeldt d. 19. januar 2021 fra mobile enheder

Ved udsejlingen fra havnen ude på skærene ligger det dejlige hotel.
Deres kæmpe terrasse ligger lige Iver vandkanten
Isfjorden udmunding ligger lige rundt om hjørnet, så gigantiske majestætiske isbjerge lægger sig til rette ikke langt fra terrassen, helt vildt smukt. Værelserne er ok, dem på 1. Sal har egen terrasse og vindue over sengen, så man kan blive under dynen og se nordlys.
Baren er velassorteret og køkkenet er helt i top. De er så søde og hjælpsomme, man føler sig virkeligt godt behandlet

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Birgitte L
Anders Okholm Gadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2021

Kære BirgitteL_12,

Tusind tak for din skønne anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at du nød dit ophold hos os.

Anmeldt d. 16. november 2020

Havde et på alle måder et udsøgt ophold på Hotel Icefiord - al kommunikation, service, og selvfølgelig beliggenhed, var i top. Desuden fik vi det lækreste mad vi fik serveret i grønland. Både Anders og resten af receptionen var gode til at dele ud af råd og anbefalinger til området, hvilket gjorde at vi fik skræddersyet et program der gjorde vores eventyr til virkelighed.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, jensv974
Anders Okholm Gadeberg, General Manager hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2020

Kære jensv974,

Tusind tak for din super positive feedback! Det var en fornøjelse at danne rammerne for Jeres ophold, og være med til at give Jer en fantastisk oplevelse, mens i var her!

Jeg håber i vil besøge os igen

Kærlig hilsen Anders O. Gadeberg

Anmeldt d. 29. oktober 2020

Med byens nok bedste udsigt, hyggelig altan og ovenlysvinduer til nordlys, bliver det ikke meget bedre end Hotel Icefjord. Personalet var hjælpsomme og servicemindede. Tak for et dejligt ophold, vi kommer igen!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 51rasmusd
Anders Okholm Gadeberg, Marketing hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2020

Kære 51rasmusd,

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi glæder os allerede til at se Jer igen!

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted! Flot udsigt, top lækker terrasse, nyrenoverede værelser, venligt personale. Ti minutters gang til byen og tæt på “gul rute”, som er den flotteste tur i fjeldet langs Isfjordens udmunding.

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, CamillaOfDenmark
Anders Okholm Gadeberg, Markedsføring hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Kære Camilla,

Mange tak for dit positive feedback, det sætter vi stor pris på! Vi er glade for at se, at du nød dit ophold, og håber du vil besøge os en anden gang igen!

Mvh
Anders O. Gadeberg