Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor359 $
Hotels.com
Expedia.com359 $
eDreams359 $
Orbitz.com359 $
CheapTickets359 $
Anmeldt d. 29. oktober 2020

Med byens nok bedste udsigt, hyggelig altan og ovenlysvinduer til nordlys, bliver det ikke meget bedre end Hotel Icefjord. Personalet var hjælpsomme og servicemindede. Tak for et dejligt ophold, vi kommer igen!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 51rasmusd
Anders Okholm Gadeberg, Marketing hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2020

Kære 51rasmusd,

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi glæder os allerede til at se Jer igen!

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted! Flot udsigt, top lækker terrasse, nyrenoverede værelser, venligt personale. Ti minutters gang til byen og tæt på “gul rute”, som er den flotteste tur i fjeldet langs Isfjordens udmunding.

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, CamillaOfDenmark
Anders Okholm Gadeberg, Markedsføring hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Kære Camilla,

Mange tak for dit positive feedback, det sætter vi stor pris på! Vi er glade for at se, at du nød dit ophold, og håber du vil besøge os en anden gang igen!

Mvh
Anders O. Gadeberg

Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Et på alle måder fantastisk ophold. Kan stærkt anbefales! Afslappet stemning. Super imødekommende og servicerende personale. Hotellets faciliteter i top. Placeringen i forhold til icefjorden med terrassen i 1 række fås ikke bedre. Stærkt vanedannende!
Bedste hilsner fra John

Dato for ophold: august 2020
Tak, HansenFynDanmark

Kære John,

Tusind tak for din anmeldelse og din positive feedback!
Det var en fornøjelse, at hav dig og din søn på besøg hos os!

Vi håber i vil besøge os igen!

Anmeldt d. 10. oktober 2019 fra mobile enheder

Har flere møder i Ilulissat årligt, og mine forretningsforbindelser skal, som minimum besøge restaurant på hotel icefjord for du går ikke forgæves efter frokost på lokal råvarer - endnu engang dejlig og fantastisk frokost med fantastisk udsigt

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterL405
andersogadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Kære PeterL405,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! Vi glæder os allerede til at se dig igen næste gang :)

Kærlig hilsen

Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde et rigtig godt ophold på hotel Icefjord - både hotel og transport services var i top. Vi kommer helt sikkert tilbage!
Fremragende udsigt til Isefjorden og dens isbjerge (og hvaler) fra både værelser og hotellets store terrasse. Lækkert veltillavet mad. Super, venlig og imødekommende service af Anders og teamet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, vibseg
andersogadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Kære vibseg,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse!
Vi glæder os allerede til i kommer tilbage igen.

Kærlig hilsen,

Anders O. Gadeberg