Priceline
359 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/06/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Et på alle måder fantastisk ophold. Kan stærkt anbefales! Afslappet stemning. Super imødekommende og servicerende personale. Hotellets faciliteter i top. Placeringen i forhold til icefjorden med terrassen i 1 række fås ikke bedre. Stærkt vanedannende!
Bedste hilsner fra John

Dato for ophold: august 2020
Tak, HansenFynDanmark
Anders Okholm Gadeberg, Marketing hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2020

Kære John,

Tusind tak for din anmeldelse og din positive feedback!
Det var en fornøjelse, at hav dig og din søn på besøg hos os!

Vi håber i vil besøge os igen!

Anmeldt d. 10. oktober 2019 fra mobile enheder

Har flere møder i Ilulissat årligt, og mine forretningsforbindelser skal, som minimum besøge restaurant på hotel icefjord for du går ikke forgæves efter frokost på lokal råvarer - endnu engang dejlig og fantastisk frokost med fantastisk udsigt

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterL405
andersogadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Kære PeterL405,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! Vi glæder os allerede til at se dig igen næste gang :)

Kærlig hilsen

Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde et rigtig godt ophold på hotel Icefjord - både hotel og transport services var i top. Vi kommer helt sikkert tilbage!
Fremragende udsigt til Isefjorden og dens isbjerge (og hvaler) fra både værelser og hotellets store terrasse. Lækkert veltillavet mad. Super, venlig og imødekommende service af Anders og teamet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, vibseg
andersogadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Kære vibseg,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse!
Vi glæder os allerede til i kommer tilbage igen.

Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Helt eminent udsigt både fra terrassen og fra værelserne. Vi kunne se både isbjerge og pukkelhvaler. Det var et perfekt sted at slutte dagene af.
Maden og speciel morgenmaden var i top. Vi taler stadig om de hjemmebagte grønlandsboller og den hjemmerøgede hellefisk.
Alle på hotellet var søde og rare, og vi vil bestemt komme igen. Tak for en god oplevelse.

Mange hilsner
Goth og Lauridsen

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bllau
andersogadeberg, Direktør hos Hotel Icefiord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2019

Kære Bllau,

Tusind tak for Jeres fantastiske anmeldelse!
Vi glæder os allerede til at se Jer igen. Hvis i imellem tiden ikke kan vente, kan vi sende Jer opskriften på de hjemmebagte grønlandsboller, så i kan bringe minderne frem. Skriv endelig til anders@hotelicefiord.gl, hvis i ønsker opskriften.

Anmeldt d. 31. juli 2019

God betjening og rolige omgivelser og det bedste den fantastiske udsigt skiftede hele tiden og jeg kunne ikke blive træt af at se den flotte fjord.
Der var god plads på værelset og god kaffe så man kunne få varmen når jeg kom hjem fra turene op i byen eller på fjælet

Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Bent R

Kære Bent R,

Tak for din fine anmeldelse! Vi bliver heller aldrig træt af udsigten. Det er fantastisk at se, hvilket dynamisk billede der skabes, når isbjerge, både og hvaler passerer forbi på daglig basis.

Vi har netop givet hele hotellet løft på kaffefronten, så der er mindre brug af emballage, samtidig med at kvaliteten er forbedret. Derudover har vi også fået os en espressomaskine, så der også kan købes kaffe man kan nyde i baren eller på terrassen.

Vi håber på at se dig igen!