“God mad”

Køkkener: Europæisk, Tyrkisk, Moderne, Britisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

God mad og god service, fornuftigt prisleje. Uden tvivl et besøg værd både hvad angår service og maden

Tak, Daniel Z

Anmeldt 12. juni 2017

Virkeligt lækkert mad - ikke det allerbedste, men lækkert. Personalet er så søde og sjove, og man fornemmer hurtigt, at de har mange stamkunder.

Tak, Trine V
Anmeldt 9. september 2016

Super lækkert mad og meget at vælge mellem,
høflig og hurtig betjening fra personale altid smilende.

Tak, DorteJ73
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Ida restaurant og bar er et hyggeligt sted, ud til et lille torv med springvand. Man spiser okay der men ikke det bedste jeg har fået i icmeler. Prøvede ikke deres steak men har hørt de skulle være gode.

Tak, bobbygger
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig sted, flinke tjener. Vi fik 3 gange steak og 1 fiskesalat, alt kom perfekt og var tilberedt helt super, kødet er rigtig god kvalitet. vi vil anbefaler det 112%

Tak, LoveTravel473207

Rejsende, der kiggede på Ida Restaurant and Bar, kiggede også på

Icmeler, Marmaris District

Har du været i Ida Restaurant and Bar? Fortæl om dine oplevelser!