“Besøgte love boat”
Anmeldelse af The Love Boat

The Love Boat
nr. 22 af 149 Restauranter i Icmeler
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte love boat i Icmeler, en god restaurant med god mad og utrolig venligt personale, som værner om sine gæster :-)

Tak, Daniel Z

Anmeldt 6. juni 2017 fra mobile enheder

Middag på Love Boat er altid et must på vores ferie i Içmeler. Suveræn betjening og skøn mad - både steaks, fisk og dessert.
Kan helt klart anbefales.

Tak, Helle H
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Vi er en familie på 2 voksne og 1 pige (8 år)
Vi voksne fik bøf, bøffen var ok - ikke noget specielt. Smagen var ok, men selve kødet var ikke det bedste jeg har fået.
Stedet er flot lavet, og betjeningen var helt i top! Derfor gives der 4 i vurdering.

Tak, Anders J
Anmeldt 15. juli 2016

Havde set denne restaurant og syntes den så fancy ud, så det skulle vi da prøve.
Oplevede, at personalet opmærksomhed var på et selskab, der brugte mange penge. og de borde , der ikke brugte så mange penge, fik ingen opmærksomhed
Maden var pænt anrettet, men der var ikke meget på vor tallerken, så vi følte os taget ved næsen og sultne, da vi betalte. Vi vil bestemt ikke spise der igen

Tak, AaBmaster
Anmeldt 23. juli 2015

Vi besøgte Love Boat, og fik den mest sublime oplevelse, god vin og god steak som du selv kunne vælge ud fra nogle flotte udskæringer i køleskabet...
Det var en fantastisk oplevelse som andre der kan lide lidt luksus skal prøve, her bliver man ikke skuffet, alt var godt, og en fantastisk betjening... Hellere spise her en gang end at spise to gange på en discount restaurant... Kan varmt anbefales...

Tak, Kai Bo R

Rejsende, der kiggede på The Love Boat, kiggede også på

Turunc, Marmaris District

Icmeler, Marmaris District

Har du været i The Love Boat? Fortæl om dine oplevelser!