“Sisling”

Køkkener: Centraleuropæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. maj 2017 fra mobile enheder

En hyggelig og behagelig atmosfære, maden var i top og der er rigeligt af det personalet er frisk og glæde om man kun køber en øl eller en helt måltid til 5 personer rimeligt priser .

Tak, Terslev

Anmeldt 23. august 2016

På min ferie I Icmeler/Tyrkiet besøgte vi flere gange Mandalin Restaurant og det var en god og behagelig oplevelse.. God, høflig betjening og da vi bestilte Turkish Iron Pan fik vi virkelig fuld valuta for pengene .. Virkelig velsmagende tyrkisk ret, veltilberedt og en god oplevelse..
Hele oplevelsen på restauranten er god og absolut et besøg værd ..

Tak, DollyDancer68
Anmeldt 1. september 2015

Hyggelig restaurant med imødekommende personale.
De laver byens bedste omelet. Tjenerne kan lidt af alle nordiske sprog og
laver en masse sjov med gæsterne.

Tak, Mizztokyo
Anmeldt 26. august 2015 fra mobile enheder

Hyggeligt, tæt på alt, fantastisk betjening. Maden - super og rigelig. Vi bad om at få den "spiced" en smule op - det fik vi !!! Man kan få et roligt hjørne uden engelsk tv ;-)

Tak, Kimfidus
Anmeldt 3. juni 2012

hvis du vil have en rigtig god bøf i icmeler er der her det sker!

1  Tak, hansen58

Rejsende, der kiggede på Mandalin Resturant, kiggede også på

Icmeler, Marmaris District

Har du været i Mandalin Resturant? Fortæl om dine oplevelser!