“Fremragende oplevelse”
Anmeldelse af Winehouse

Winehouse
nr. 12 af 148 Restauranter i Icmeler
Køkkener: Tyrkisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Store grupper, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. juni 2017

Maden var helt i gennem fantastisk. Spiste kun de tyrkiske specialiteter. Så hyggelig en restaurant - specielt om aftenen med deres udendørs belysning, samt rigtig god og hurtig betjening. De er så søde og betænksomme.

Tak, Trine V

Anmeldt 6. oktober 2016

Besøgte Winehouse under min ferie som mange gange før alt er trygt og velkendt selv menuen er stort set uforandret. Mine favoritter er stadig lamp chops og mixet grill.
Dette år bragte forandring på tjener staben som mange andre erhvervsdrivende i Icmeler måtte også Winehouse tage konsekvensen deraf.
Oplevede dog et optrin med en engelsk dame der sendte sin mad tilbage efter at have spist det halve sender hun det retur med besked om det ikke var hvad hun havde tænkt sig.Zuhal ( ejer ) spørger som om der er andet hun heller vil have hvortil damen svare nej ,venligt vender Zuhal tilbage med et stykke kage til damen, hun siger det kan du godt gå ud med. Derefter vender hun sig mod sin veninde ved bordet og griner.
Jeg har aldrig fået et dårligt stykke kød i Winehouse.
Winehouse er stadig et besøg værd gårdhaven er hyggelig og det ligger i den stille ende af Icmeler.

Tak, hansen58
Anmeldt 3. oktober 2016 fra mobile enheder

Ok mad, super sød betjening, dyr mad i forhold til kvalitet og kvantitet, ikke et sted vi kommer igen

1  Tak, Dorte N
Anmeldt 9. september 2016

super lækkert mad, mange varianter
men pizza kan de ikke lave
Der lugter også meget af kloakvand da vi var der, det er ikke så hyggeligt at sidde og spise i, det var lidt synd for det var nu godt mad.
og høflig god betjening

Tak, DorteJ73
Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Det er helt fantastisk mad som zuhale og hendes mand servere og prisen er rimlig. Vi har spist der dog nogle gange de sidste par gange vi har været i icmeler. Service er helt i top. Og tjenerene Mehmet og Mehmet er Super sød og hjælpsome. Det er en god familie restaurant for forældre med små børn.

Tak, Jan B

Rejsende, der kiggede på Winehouse, kiggede også på

Icmeler, Marmaris District

Har du været i Winehouse? Fortæl om dine oplevelser!