“Under standard”
Anmeldelse af LA TRALLA

LA TRALLA
nr. 13 af 301 Restauranter i Almunecar
Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Har læst og hørt meget godt om denne restaurant, men på mit besøg fik både min mor og jeg henholdsvis rå kylling og rå lam. Tjeneren undskyldte og vi fik hurtigt noget nyt. Tilbehøret er fuldstændig udkogte grøntsager vendt i olie, ligegyldigt og lidt klamt.

Ikke en god oplevelse, men håber bare det var en uheldig dag.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Christian T

Anmeldt 18. juni 2017 fra mobile enheder

Søde og venlige, man føler sig så velkommen! Og dejlig mad, lad endelig ejeren anbefale hvad man skal spise. Vin udvalget er rigtig godt og til gode priser.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, mate0s15
Anmeldt 5. februar 2017 fra mobile enheder

Har nu været på restauranten 3 gange, og alle gange har været en meget positiv oplevelse. Kvaliteten er i top, portionerne er generelt store og priser attraktive. 2 personer spiser og drikker godt for 20-25 EUR. Vi kan ubetinget anbefale stedet. Vær opmærksom på, at om søndagen fylder de lokale borgere meget på de gode restauranter, hvilket også gælder for "La Tralla"

Dato for besøg: februar 2017
Tak, 439andersk
Anmeldt 12. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi kan anbefale at besøge La Tralla i Almuñécar, som vi selv har besøgt nogle gange efterhånden. Restauranten har en herlig ejer og betjening, meget lækre tapas (fisk) og rigtig god mad. Ikke mindst deres grillet ost er fantastisk. Restauranten ligger så der er udsigt ud over vandet.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Bo H
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Trods manglende engelsk kundskaber fra tjener, insisterede han på at gøre sig forståelige, dette med succes.
Mad og oplevelse kunne sagtens være en gentagelse værd.
Spørg evt. tjener efter dagens oplevelse/forslag.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Gert S

Rejsende, der kiggede på LA TRALLA, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i LA TRALLA? Fortæl om dine oplevelser!