“Perfekt service”

Køkkener: Spansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. januar 2018 fra mobile enheder

Særdeles velsmagende mad i høj gastronomisk kvalitet. Flere meget lækre småretter uden beregning. Meget smukke serveringer, og en ypperlig service, selvom det meget kompetente opmærksomme personale kun taler spansk. I min bog begik de ikke en eneste fejl i aftenens løb

Tak, Tom H

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker forret, kold tomat suppe med oksekød, vi vil helt klart anbefale denne restaurant og vil helt klart anbefale den

Tak, mikolsen
Anmeldt 21. april 2017 fra mobile enheder

Mad på gourmetniveau, med små lokaltbaserede mellemretter, vel tilberedt og smukt præsenteret. Betjening i høj klasse med meget sober vinrådgivning. Kvalitet betragtelig over områdets standard, og samtidig good value

Tak, Tom H
Anmeldt 27. juni 2015

Det bedste måltid længe. Meget smukt sted med hyggelig betjening
Vi fik bl.a. en fantastiske tomat salat og meget lækker bøf.

Tak, kathe077
Anmeldt 21. marts 2015

Fik vin gratis selv om det ikke var lovet som en del af menuen. God betjening. Beliggende i den indre by.

• Stemning
Tak, GertK1957

Rejsende, der kiggede på Firmvm Restaurante, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i Firmvm Restaurante? Fortæl om dine oplevelser!