“Steak og lasagne”

L'Osteria
nr. 52 af 299 Restauranter i Almunecar
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 22. juni 2017 fra mobile enheder

Vi tog derned 3 personer. 2 fik en steak - sirlion ala L'osteria og 1 fik en lasagne. Vi var alle fuld ud tilfredse med maden. Det var virkelig lækkert og smagte kanon. Vores sirlion var stegt medium rare og var virkelig møre. Lækker sovs og god pasta. Service var helt i top, fin tapas efter drikkevarerne ankom. Alt var tip top.

Tak, Inspiration170436

Anmeldt 13. januar 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt og ekstraordinær familiær stemning og gode pizzaer, men også yderligere varieret menukort.

Tak, henrikkjaergaard
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Skøn restaurant maden er altid kanon lækket , betjening er første klasse det kan varmt anbefales at spise her hyggelig sted med masser af sjæl og atmosfære.

Tak, Skymse
Anmeldt 15. august 2015 fra mobile enheder

Altid et besøg værd fantastisk betjening, værts parret er super søde og de laver Skøn mad.
Stedet ligger flot ud til vandet
Velbekomme

Tak, Skymse
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Utroligt hyggeligt og med fremragende mad - og så er man ovenikøbet hurtig "familiær" med ejerne på den varme italienske facon.

Tak, henrikkjaergaard

Rejsende, der kiggede på L'Osteria, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i L'Osteria? Fortæl om dine oplevelser!