“God middagsrestaurant”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

For familier med børn er variationen i spisekortet stort og personalet er behageligt og rart. Maden er almindelig og tilberedt udmærket.

Tak, Lotte63buchert
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. maj 2017

På Lute y Jesus i Almuñecar får man altid masser af friske fisk og stemningen er altid god og der er masser af gæster, ikke mindst når der er udendørs servering.
Udover fiskene kan deres Salade de col kraftigt anbefales.

Tak, JetteSoe
Anmeldt 30. juli 2016

Vi var 5 personer, der på forhånd havde fået at vide at dette var en god fiskerestaurant - hvis det er, havde kokken virkelig en dårlig dag. En bestilte friturestegte rejer - der kom 8-10 stk. og de smagte fint nok, men tilbehøret bestod af lidt groft skåret kinakål. Det samme var tilfældet for den, der bestilte grillede rejer - samme mængde og kinakålen - grillsmag eller udseende var svært at få øje på. En bestilte blæksprutte og fik en meget stor blæksprutte, der havde nogle sorte brændt områder på den ene side og ellers var hvid. Tilbehøret til den var 4 kartoffelbåde og den smagte bittert af det olivenolie, der var hældt hen over. En fik en sværdfiskefilet, den smagte udmærket men tilbehøret her var igen 4 kartoffelbåde. Den sidste havde bestilt kylling i karry og fik en udmærket kylling i karrysovs med både ris og pommes frites som tilbehør! Til dessert bestilte vi - hvad de kaldte hjemmelavet is - 2 stk. tiramisu. Det viste sig at de ikke havde det som is og de spurgte om det vi ville have det som almindelig tiramisu. Det ville vi gerne. Da vi havde modtaget dem spurgte de om det var ok at vi betalte 1 euro mere end isen stod til da det jo ikke var is og tiramisu på deres menukort stod til 1 mere end is. Det gad vi ikke diskutere - tiramisuen var tydeligvis fabrikslavet - og det var den flan vi bestilte også. Ikke nogen kulinarisk oplevelse på nogen måde, men betjeningen var venlig.

Tak, Eva L
Anmeldt 25. april 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted med gode fiskeretter. Det er åbenbart en slags kæde restauranter i Almunecar. Lidt almindeligt menukort men retterne smagte fint. God service. I deres lille take away på Playa Velilla fik vi rigtig gode Fish and Chips for 5 Euro ... Det var rigtig godt.

Tak, psu584
Anmeldt 30. marts 2016

Billig god mad... Hvis du kan lide friturestegt fisk i alle afskygninger. Prøv deres aioli.. Uhm! Lækkert!

Tak, HSoendberg

Rejsende, der kiggede på Lute y Jesus, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i Lute y Jesus? Fortæl om dine oplevelser!