“Super sød betjening - lækker”
Anmeldelse af Sabina

Sabina
nr. 17 af 290 Restauranter i Almunecar
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Super sød betjening - lækker frisk fisk - sidste stjerne mangler kun fordi pastaen ikke var kogt ordentligt

Tak, 532hannem

Anmeldt 21. september 2018 fra mobile enheder

Super sødt personale og altid snaksaglig med tid til kunden, lækkert mad med hyggelige omgivelser både inde og udendørs. ABSOLUT ET BESØG VÆRD.

Dato for besøg: september 2018
Tak, haugsted
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte tun, som den søde værtinde fortalte var fanget i går. Enten mente hun i går i 2017 eller tøet op i går 2018. Tør, grå og overstegt. Champignon suppen lugtede af Knorr, eller babymad som datteren udtrykte det. Betjeningen var vel fin nok, men maden er ikke pengene værd.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Jonas L
Anmeldt 18. juni 2018

Er du fra Scandinavian så er her betjening som taller mange sprog, bla. Dansk,
Vi har oplevet at rigtig mange i syd Spanien kun kan spansk.
Maden er helt i top, og kun friske vare bliver anbefalet, så derfor kan spisekortet kun læses på dagens skilt.
Med det er kvalitet man får.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Flemming N
Anmeldt 7. december 2016

Ved ankomsten var Sabina selv omgående ved bordet."I skal høre om dagens fisk ?"
Herefter kom en oplysning om hvilke muligheder der var i dag, :fiske art,størrelse ,prisområde,til en eller to personer,tilbehør.Perfekt.
Meget fornuftige priser på vin.
En lille starter kom hurtigt ,fisken med gemyse kom meget varm og lækkert anrettet.
Sabina kom et par gange og spurte til om alt var som vi ønskede.
En lækker dessert ,godt og velsmagende.
Sabina var der hele tiden ,uden at virke anmassende.
Et absolut rigtig godt valg,og absolut ikke-vestlige turist Meny

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Sven L

Rejsende, der kiggede på Sabina, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i Sabina? Fortæl om dine oplevelser!