372 $
Expedia.com334 $
eDreams
Orbitz.com334 $
Anmeldt d. 22. juli 2015

Hotel Suite albayzin del Mare, er et rigtig godt hotel, specielt vores lejlighed med tre soveværelser og to badeværelser var perfekt. Placeringen er måske ikke så optimal, da både stranden, og supermarkedet føles langt væk.

Personalet er yderst hjælpsom, og kan gøre sig forståelig på engelsk. En enkelt taler både engelsk og tysk flydende.

Poolen er stor og til trods for højsæson ingen problemer med plads.

Restaurantens morgenmad er ok. Der kan bestilles frokost og aftensmad også, men det er alt for dyrt, og vi gjorde det ikke.

Men alt i alt et godt hotel.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Lundinho
Anmeldt d. 1. oktober 2014

Flotte rammer god 4 værelseslejlighed med 2 badeværelser. dejlig pool. rengøringen i lejligheden hver dag ,,den spar somme service der er var ok,,,morgenmaden var lidt kedelig HB kan absolut ikke anbefales at tilkøbe da man først kan komme til at spise kl 20,30 -23,00 ikke fordi der ikke var nok mad det var 3 retters menu men lidt kedeligt ...
dejlig by hvis man tager de små gader i centrum

Værelsestip: Lejlighed ud mod gaden er lidt støjende men jo højre op jo bedre
Dato for ophold: september 2014
Tak, Bitten1446
Anmeldt d. 26. juli 2014

Ligger 50 minutter fra Malaga Lufthavn.
Godt:
Rent, god pool, godt værelse, morgenmaden, 500 meter fra byen og en by som ikke er så meget præget af turisme. Karin i receptionen er hotellets hjerte og taler flydende engelsk.

Dårligt:
Madressen, liggestolene, ved poolen er der en som mener, at han skal fjerne håndklæderne hvis man f.eks. går op og spiser frokost i poolbaren. En reception hvor nogle ikke taler engelsk. Sørg for at få lært tallene m.m på spansk hvis du besøger Almunecar.

Dato for ophold: juli 2014
1  Tak, morten1965
Anmeldt d. 5. august 2013

Vi bestilte vores hotelophold over booking.com men vi fik altså ikke det vi havde regnet med. Hotellet er i en meget grim bygning. Udefra ser konstruktionen af lejlighederne ikke så pænt ud. Hotellets personale er ringe. Da vi ankom blev vi mødt af en dame der stort set ikke havde tid til os da hun talte i telefon. I morgenmadsbufeen var personalet meget uvenligt. De var sure og de larmede faktisk mere end gæsterne. Hotellet har 4 stjerner hvilket er meget uforståeligt. Den spanske standard er meget lav hvis man ser på hoteller. Værelserne var fine og store og man sov super godt i sengene. Morgenmadsbufeen var god mens aftensmaden var ringe. Hele hotellet er fyldt med spejle så man føler at man er i et akvarium. Elevatorerne kan der kun være 3 i.

Værelsestip: Vælge værelser der er højere end 3. etage da der kommer meget bilstøj fra hotelsiden mod vejen. Eller vælg et værelse ud mod parken. Bestil hellere på hotellets egen hjemmeside så du kan se hvad du betaler for, for f.eks. Booking.com kan godt manipulere lidt.
Dato for ophold: august 2013
Tak, Jacobkrogh
Anmeldt d. 23. juli 2013

Vil man have god plads på ferien, en udmærket swimmingpool og en by, som nok er turistet men ikke overrendt på den kedelige måde, kan Almunecar og dette hotel anbefales.

Personalet er superhjælpsomt og taler godt engelsk. Lejlighederne er store og interiøret fint. Dog bærer det præg af lettere slidtage. Poolområdet er flot, og der er rimelig god plads i poolen. Dog er det småt med liggestole (som så mange andre steder). Morgenbuffeten er udmærket (gennemsnitlig hotelstandard). Gåturen til centrum er på blot ca. 10 minutter.

Det virker lidt som om, at hotellet ikke helt ved, hvilken rolle det skal indtage: Fint eller familiært. Så det bliver lidt af hvert uden at være det ene eller andet.

Værelsestip: Skal du have sol på terrassen, som bed om et værelse ud mod poolområdet og højt beliggende.
Dato for ophold: juli 2013
Tak, Allan_Petersen