“IGEN IGEN godmad.”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2017

Vi var 4 personer der skulle have god mad så vi valgte et sted hvor jeg kommer jævnligt.
Vi bestilte alle forskelligt Lars Saltbagt fisk efter hans udtalelse fantastisk. Janni Bøf i pebersovs også god. Kirsten en stor lækker kalve bøf stor tyk og tilpas rød fantastisk mør jeg måtte gøre kål på halvdelen. Og jeg fik som sædvanlig lammeskulde ,min favorit.,
Hvis der skulde klages over så var det at tjeneren ikke forstod smasc patados
( kartoffel mos) det kendte han ikke, utroligt ikke. Dertil fik vi en meget god flaske vin til omkring 45 €.

Tak, larsAlmunecar
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. marts 2017

Mar de Plata var denne aften leveringsdygtig i god mad og hurtig og særdeles kompetent betjening i baren. Vinen var af fin kvalitet, velskænket og ved den rette temperatur. Tapaserne var veltillavede, velsmagende og var i omfang særdeles kulante (ikke mindst når man betænker, at de jo var en del af prisen for vinen).

Vi er blevet inspireret af dette besøg og skal prøve restaurantens a la carte kapacitet en af de nærmeste dage. Vi har store forventninger, og vil nok følge Lars' (en anmeldelse her på siden) anbefaling af Tropical salat og lidt stærke rejer (og hvem ved hvad der eller sker).

Tak, Leif H
Anmeldt 12. februar 2017

Vi fik lyst til at få en god salat tropical og kørte hen på Mar de Plata de er kendt for deres gode tropical salat, derefter Gambas Pil Pil som er pillede rejer i meget varm oliven olie med små chilli og godt med hvidløg i skiver, det var som sædvanelig meget lækkert. Der kommer vi også igen.

1  Tak, larsAlmunecar
Anmeldt 10. november 2016 fra mobile enheder

Vi havde desværre ikke den samme positive oplevelse som mange andre på Mar del Plata. Maden var ok, men vi syntes ikke smag og kvalitet hang sammen med prislejet.

Tak, Torben S
Anmeldt 14. juli 2016

Jeg kan godt forstå at de får såkaldte, nævnt i Michelings bog plaketter hvert år til gengæld forstår jeg ikke at de ikke har fået mindst en stjerne. denne gang fik vi ikke lammeskulder men derimod en lækker stor kalvekottelet. Hvis man spørger om kødet er mørt kommer tjeneren med hele stykket de skærer koteletterne af på et fad så man kan se varen. Helt i gennem god service og mad selvfølgelig. Vi var 8 personer men alligevel var prisen overkommelig.

Tak, larsAlmunecar

Rejsende, der kiggede på Mar de Plata, kiggede også på

La Herradura, Almunecar
Almunecar, Granada Province

Har du været i Mar de Plata? Fortæl om dine oplevelser!