“Dårlig betjening.”

nr. 20 af 301 Restauranter i Almunecar
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt restauranten for første gang i august 2018, og det gentages kun nødigt.
Kun en af os fik citron til muslingerne.
Vi måtte spørge efter sovsen til T-bonen og til anden. Den kom prompte - som om den bar glemt på disken.
Varmeplade, som vi skulle have fået, så anden kunne stege færdig, vidste vi ikke at vi manglede. Så vi spiste næsten rå and.
Garnituren var sjasket og på et fælles fad - og ens — uanset retten det skulle følge.
Alt i alt. Det var dårligt uddannet og ikke særlig opmærksom betjening.
Og det var ikke billigt. Så personalet skal oplæres i hvad, der hører til de enkelte retter.
Så hvis du besøger Abol Blanco - så vær opmærksom på hvad du skal have til retterne.
Vh
Bjarne

Dato for besøg: august 2018
Tak, Bjarne S

Anmeldt 18. september 2016

Denne restaurant er en af vores foretrukne spisesteder, super høflig betjening og der er en af trænerne som er rigtig god til at tale engelske, vi har været i Almuñecar i mange år og vender tilbage til dette sted år efter år, super godt sted og de kan huske en når man vender tilbage hvert år og den får ikke for lidt med kindkys til pigerne.
Desværre har de i år valg at lukke deres sted på Costa Banan hvor vi selv bor så man må køre ned til Paseo de Velilla lige efter Vandlandet nede ved stranden.
Men til gengæld har man en fantastik udsigt over havet som kan få en til at slappe af og få sat gang i romantikken.
Maden er super god og til rimligelige priser dog kan der være meget run på Pga. for få tjener så det går lidt i kludder en gang i mellem, dog gør de alt for at rette op på det så i får en fantastisk aften.
Jeg kan klar anbefale dette sted, det er et af de bedre i Almuñecar og vi har prøvet rigtig mange restauranter men der er ikke noget der slår denne når man ser på Beliggenheden / Maden / Prisen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Karsten H
Anmeldt 3. marts 2016

Restauranten er meget hyggelig og der er en udendørs terasse også,hvor man kan spise frokost.De laver en skøn porresuppe og de har dejlig fisk,absolut et besøg værd

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Mette2930
Anmeldt 29. januar 2015

Vi var inviteret til Fødselsdag,hvor vi fik Dagens Meny,den var helt igennem dejlig,og en skøn ung Pige der hele tiden sørgede for at vi alle havde det godt. Et dejligt sted at komme igen .

Dato for besøg: januar 2015
    • Stemning
Tak, Mette2930
Anmeldt 26. juli 2014

Meget service minded og god kvalitet. Kun 2 tjenere som har MEGET travlt så du skal ikke have travlt. Kødet har ofte fået for lidt som nok også skyldes travlhed. Saucerne trænger til at blive smagt til. Bearnaisen var uspiselig. Fejl i regningen. Vi spiste der 3 gange på 14 dage. Den sidste gang gik en del galt på grund af underbemandingen.

Dato for besøg: juli 2014
1  Tak, morten1965

Rejsende, der kiggede på Arbol Blanco, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i Arbol Blanco? Fortæl om dine oplevelser!