“Herligt sted og god mad.”

Bodega Restaurante Francisco I
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde fundet denne restaurant via TripAdvisor og blev ikke skuffet.
Maden var god og betjeningen fin.
Meget for pengene.

Tak, MrPieter

Anmeldt 6. september 2018 fra mobile enheder

Fed bar med en utrolig spændende udsmykning med et hav af skinker i baren. Der serveres en god tapas til øl og vin. Prisen er særdeles rimelig for gode store portioner. Personalet er meget venligt og smilende og så taler de fint engelsk.

Tak, ThomsenDanmark
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Menukortet ligner det man finder de fleste steder, men alligevel stikker Francisco I ud fra mængden. Deres tapas er nemlig lige lidt bedre end man er vant til. Frisklavet og med tydelig kærlighed til det andalusiske køkken. Ikke underligt at de lokale spaniere stå i kø foran bodegaen for at få plads indenfor.

Tak, Staaldyret
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fik lidt forskelligt og tjeneren var meget sød til at guide os ift. tapas størrelserne.
Gambas pil pil var rigtig gode

Tak, Barbara T
Anmeldt 20. marts 2017

14 dage i Almunecar med mange besøg på Francisco 1, tapasbar og restaurant.
Vær ikke tvivl om, at Francisco 1 blev vores favorit, det var et herligt sted med en dejlig, venlig og underholdende stemning.
Vær forberedt på, at der er mange gæster - til tider kun få eller ingen pladser. Ved ankomst bliver du ofte modtaget af værten, der efter bedste evne forsøger at finde plads til dig. Vær også forberedt på et noget højt lydniveau.
Vi brugte Francisco 1 både som tapasbar og som restaurant. Vi fik gode tapas og tilhørende god vin. Maden i restaurationen er fremragende og der er meget at vælge imellem både a'la carte og menu og alt til meget rimelige priser. Vinen er fremragende som maden. Prøv f.eks. deres egne, der er flere at vælge. imellem.
Venlig, imødekommende og travl betjening, men alligevel med tid til en lille snak med gæsterne og til at råde og vejlede.
Prøv i øvrigt husets specialvine Oporto, vermouth med flere.

Tak, Sven Aage S

Rejsende, der kiggede på Bodega Restaurante Francisco I, kiggede også på

Almunecar, Granada Province

Har du været i Bodega Restaurante Francisco I? Fortæl om dine oplevelser!