“God mad med pæn præsentation”
Anmeldelse af El Chaleco

El Chaleco
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 21. april 2017 fra mobile enheder

El Chaleco har i mange år været standard for god mad i Almuñecar. Denne gang oplevede vi dog let faldende kvalitet og små svigt i betjeningen. Men alt i alt en god oplevelse og fornuftig value

1  Tak, Tom H
lefort333t, Propriétaire hos El Chaleco, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. april 2017

Restaurant El Chaleco Bib Gourmand Michelin Almunecar.

Mr. Tom H.
Tak for din mening, og tid du har brugt.
Jeg ville ønske jeg vidste, hvor fandt du lavere kvalitet, således at vi kan gøre bedre, jeg kan forsikre Dem om, at vi køber den bedste værdi for pengene produkter.
Hvis du har tid du efterlade os en besked via e-mail Hjælp os meget.
Holdet af restaurant El chaleco Bib Gourmand Michelin 2017.

Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Vi var her to gange på denne ferie. Og vi har været der mange gange før. Maden er rigtig god, og der er et godt udvalg af forskellige retter. Menuen til ca. 25 Euro er et godt valg til en meget for udtog pris. Der kunne godt være et lidt bedre udvalg af gode cavaer. Meget sød betjening. De er venlige overfor børn.

3  Tak, Anders C
lefort333t, Propriétaire hos El Chaleco, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. marts 2017

Restaurant El Chaleco Michelin Bib Gourmand 2017 Almunecar.

Mr. Anders C.

Tak for din mening og tid til at skrive det. Vi håber at se dig snart i Almunecar.
Alle team af El Chaleco Michelin Bib Gourmand restaurant.

Anmeldt 16. oktober 2016

Vi var 8 personer som bestilte lidt forskelligt, men 6 bestilte antrecote, men der var kun 5 tilbage Vi bestilte så noget andet, kødet der kom ind var ikke som bestilt, det meget røde var medium, og svaret var sorry fra tjeneren, forventer mere fra en restaurant, der mener at tilhøre den øvre klasse

Tak, bubbi2014
LydiaElchaleco, Propriétaire hos El Chaleco, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. oktober 2016

Tak for din udtalelse

Anmeldt 10. august 2016

Vi valgte den fem-rettes surprisemenu, som den søde og opmærksomme tjener anbefalede. Allerførst fik vi serveret restaurantens hjemmelavede paté, som var lækker cremet og meget velsmagende. Hovedretterne var flot anrettet, meget velsmagende og ditto tilberedte. Især raviolien med hummer var meget, meget lækker, fiskeretten (tror det var skærising) var lavet til perfektion (manglede måske lidt dybde i smagen). Lækre råvarer, gode desserter og en kyndig servering - absolut anbefalelsesværdig.

2  Tak, rassigFrederikshavn
LydiaElchaleco, Propriétaire hos El Chaleco, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. august 2016

Restaurant El Chaleco Bib Gourmand Michelin 2016 Almunecar.

Tak, hr. og fru
Tak for den tid, det tager for din positive kommentar. Det er altid en fornøjelse at have en kvalificeret udtalelse.
Vi vil altid muligt at bedre tjene dig og har fornøjelsen af at se igen du i Almunecar.
Restaurant El Chaleco Bib Gourmand Michelin 2016 team hilser dig og tak igen.
Lydia, Renaud, Carmen, Stéphane.

Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Vores andet besøg på restauranten. Det er et fint og meget hyggeligt sted.
Super god betjening. Dejlig mad og vin - især forretterne. Begge gange har vi bestilt deres surprise menu. Og vi blev ikke skuffede!

1  Tak, Sandra L
LydiaElchaleco, Propriétaire hos El Chaleco, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2016

Restaurant El Chaleco Bib Gourmand Michelin Almuñécar.

Fru Sandra L.

Tak for at skrive din mening om restauranten El Chaleco, vi er meget glade for at vide, at dine to besøg har været en god tid for dig.
Vi håber at se igen du under en næste en Almuñecar.
Hele holdet af Bib Gourmand Michelin

Rejsende, der kiggede på El Chaleco, kiggede også på

La Herradura, Almunecar

Almunecar, Granada Province

Har du været i El Chaleco? Fortæl om dine oplevelser!