“Dejligt sted”

Los Geraneos
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2017

Super restaurant. Vi sad udenfor og havde heldigvis booket bord, for der var fyldt. Rigtig god mad, store portioner så bestil endelig retter I kan dele. Söd värt.

Tak, Anne J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad - intet mindre‼️God service, smilende og imødekommende betjening og overkommelige priser - vi er fan og kommer HELT sikkert igen!

Tak, FamQualen
Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Har været i Almunecar 2 år i træk nu, jeg har spist på snart alle anmelder roste restauranter i byen og må bare erkende at Los Geraneos bare på alle parametre er LANGT foran alle de andre, det er hyggelig, venlig betjening med en rigtig god humor.

Maden taler for sig selv.. den er i en liga for sig, man føler virkelig der er lagt passion i maden, det smager fantastisk og samtidig en fryd for øjet

1  Tak, Christian T
Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad og sød betjening. Super god mad til fornuftige priser. Store portioner der lod fire fuldvoksne mænd trille tilbage til hotellet.

Tak, Daniel A
Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er helt igennem fantastisk.
Super servering og helt fantastisk mad.........!!!!!!
I skal besøge denne perle hvis i er i byen:)

1  Tak, Rasmus J

Rejsende, der kiggede på Los Geraneos, kiggede også på

La Herradura, Almunecar
Almunecar, Granada Province

Har du været i Los Geraneos? Fortæl om dine oplevelser!