“God mad god stemning”

Bodegon Gallery Restaurant & Wine Shop
Anmeldt 1. november 2017 fra mobile enheder

En dejlig restaurant i en charmerende by. Personlig modtagelse, hyggelig atmosfære og dejlig mad og vin. Vi fik dagens menu med tilhørende vine. Startede med lækre snaks, super salat med gedeost (den bedste jeg har fået hidtil).
Hovedretten var helstegt oksekød, stegt henholdsvis på grill og i ovn - begge var møre, tilpas krydrede og velsmagende, men grill-udgaven var min favorit. Sluttede med en lille og meget lækker dessert
Et godt råd hvis i ikke bor i byen, tag en taxa, det er svært med parkering og så kan man tage et glas vin ekstra

Tak, gerdamikkel

Anmeldt 12. oktober 2017

God mad og et godt vinkort. Rimelig i pris og er vejret til det skal I op på 1. salen med den flotte udsigt over byen.

Tak, pedera340
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte denne skønne restaurant sammen med vores to teenagere i juli 2017.

Vi blev mødt af en yderst smilende og venlig tjener, der med et glimt i øjet spurgte, om vi havde tålmodighed eller travlt

Vi havde tålmodighed - heldigvis for det skal man have! Alt er lavet fra bunden og lavet til dig, så det tager tid.

Mens vi ventede blev vi hygget om med små lækkerier og hyggelige samtaler. Vi sad på terrassen og nød det helt unikke view over bjergene.

Maden var så absolut værd at vente på To af os fik oksemørbrad, en lammekoteletter og en frisk pasta - det var super veltilberedt og smagte fantastisk! Også vinen var en nydelse!
Desserterne var ligeledes sublime!

Skønt sted, vi helt sikkert skal tilbage til igen!

Tak, Trinerysx
Anmeldt 7. april 2017

Fem små lækre retter, 5 gode vine
Man kan vælge fra et helt almindeligt spisekort , men vi valgte 5små retter med 5 vine
Og det kom vi ikke til at fortryde. Maden var velsmagende og vinene velvalgte, især var moscatelvinen et fint valg til skaldyrsretten,
Der er mange restauranter i Benahavis , men denne skiller sig ud ved at maden er god og velsmagende. Et besøg værd, kommer gerne igen

Tak, lisbethsidenius
Anmeldt 11. marts 2017

Vi fik anbefalet denne restaurant af vores taxachauffør - og det viste sig at være en virkelig god oplevelse. Meget fin service, rigtig god mad og vin til fornuftige priser.
Vi blev gjort opmærksomme på, at der ville være et mindre selskab, men vi ville få et roligt bord ved pejsen - rigtig fint. Eneste minus - der var lidt koldt.

Tak, Birgitte60

Rejsende, der kiggede på Bodegon Gallery Restaurant & Wine Shop, kiggede også på

Benahavis, Costa del Sol

Har du været i Bodegon Gallery Restaurant & Wine Shop? Fortæl om dine oplevelser!