“Lækker italiensk mad”

Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Spiste der to aftener i træk.
Lækre pizza’er - lækker pasta, og perfekt kylling. Den bedste italienske restaurant vi besøgte her på Malta. Meget autentisk smag og fine portioner.
Lidt ustruktureret betjening, men alligevel super opmærksomme tjenere med masser af humor - we like.
Vores bedste anbefalinger herfra.

Tak, Søren K

Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Velbesøgt restaurant. Vi fik virkelig lækkert fiske-skaldyrsfad med kæmperejer, muslinger, laks, bars og blæksprutter.
Stedet kan helt bestemt anbefales.

Tak, KarenKirkegaard
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Vi har spist 2 gange på denne restaurant og hver gang har maden været helt perfekt. Men betjeningen er meget stresset og har ingen ro på. Men prøver stadig at give gæsterne en god oplevelse trods alt. Vi fik pizza og en rib eye og som sagt begge smagte rigtig lækkert. Der r en hyggelig atmosfære da hele restaurant er indrettet i gammel stil. Kan anbefales.

Tak, Glenn M
Anmeldt 19. december 2016

Søndag den 11. december besøgte jeg denne rigtig hyggelige restaurant sammen med en god ven. Vi fik hver sin ret og kvaliteten var ganske udmærket.

Der er en meget god og behagelig stemning på restauranten, og vi kom i snak med en anden turist - en tysker fra Køln-området, som også frekventerede dette dejlige sted.

Tak, Jens K
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted. Ved de 4 borde udenfor skal man forvente lidt bilos. Lækkert salat til retterne. Man bliver mæt. Tips til stedet: husk at lave pizzaen til sidst så den også er varm når de andres personers mad serveres ;-)
Vi spiste der 2 gange under vores ophold.

Tak, 7120Bredballe

Rejsende, der kiggede på Ta Pawla, kiggede også på

Qawra, Island of Malta
Bugibba, Island of Malta

Har du været i Ta Pawla? Fortæl om dine oplevelser!