“God mad venlig betjening. ”
Anmeldelse af Ta Pawla

Ta Pawla
nr. 21 af 183 Restauranter i Bugibba
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Vi har spist 2 gange på denne restaurant og hver gang har maden været helt perfekt. Men betjeningen er meget stresset og har ingen ro på. Men prøver stadig at give gæsterne en god oplevelse trods alt. Vi fik pizza og en rib eye og som sagt begge smagte rigtig lækkert. Der r en hyggelig atmosfære da hele restaurant er indrettet i gammel stil. Kan anbefales.

Tak, Glenn M

Anmeldt 19. december 2016

Søndag den 11. december besøgte jeg denne rigtig hyggelige restaurant sammen med en god ven. Vi fik hver sin ret og kvaliteten var ganske udmærket.

Der er en meget god og behagelig stemning på restauranten, og vi kom i snak med en anden turist - en tysker fra Køln-området, som også frekventerede dette dejlige sted.

Tak, Jens K
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted. Ved de 4 borde udenfor skal man forvente lidt bilos. Lækkert salat til retterne. Man bliver mæt. Tips til stedet: husk at lave pizzaen til sidst så den også er varm når de andres personers mad serveres ;-)
Vi spiste der 2 gange under vores ophold.

Tak, 7120Bredballe
Anmeldt 15. maj 2016

Altid venlig modtagelse, opmærksomhed fra personale under hele besøget. Hyggelig stemning i resaturanten. Frisk fisk hver dag, som udvælges i kølemontren inden det sendes i køkkenet. Maden tilberedes fra bunden, så tålmodighed må medbringes ved besøget.

Tak, Ib A
Anmeldt 26. september 2015

Vi fik en tre retters menu. Forretten var supergod, fiskesuppe! Hovedretten var kanin, det var virkelig kedeligt og tørt. Desserten var is, gammel gummi is. Øv øv. Men ellers hyggelig og flot indretning og venlig betjening.

Tak, Roj1000

Rejsende, der kiggede på Ta Pawla, kiggede også på

Qawra, Island of Malta
Bugibba, Island of Malta

Har du været i Ta Pawla? Fortæl om dine oplevelser!