“Imødekommende personale, fremragende mad”
Anmeldelse af Ta Pawla

Ta Pawla
nr. 21 af 183 Restauranter i Bugibba
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 15. maj 2016

Altid venlig modtagelse, opmærksomhed fra personale under hele besøget. Hyggelig stemning i resaturanten. Frisk fisk hver dag, som udvælges i kølemontren inden det sendes i køkkenet. Maden tilberedes fra bunden, så tålmodighed må medbringes ved besøget.

Tak, Ib A

Anmeldt 26. september 2015

Vi fik en tre retters menu. Forretten var supergod, fiskesuppe! Hovedretten var kanin, det var virkelig kedeligt og tørt. Desserten var is, gammel gummi is. Øv øv. Men ellers hyggelig og flot indretning og venlig betjening.

Tak, Roj1000
Anmeldt 2. maj 2015 fra mobile enheder

Vi fik grillet blæksprutte, steak og lammeskank. Det smagte virkelig godt. Portionerne var rigelige. Lokalet er hyggeligt og betjeningen korrekt. Meget vellykket.

Tak, Susanne W
Anmeldt 26. november 2013

Kedelig oplevelse!
Restauranten virker rigtig hyggelig, men personalet virker sure og umotiveret. Dette betyder at man går derfra med dårligt humør,

• Stemning
Tak, Arnexx
Anmeldt 5. august 2013

Ta Pawli er et rigtig hyggeligt sted, hvor man sidder ved mørke træ-møbler og med behagelig belysning fra små lamper.
Menukortet er meget varieret, og der findes noget for enhver smag.
Vi spiste der to gange; den første gang fik vi et stor stykke kylling med hhv. champignonsauce og pebersauce. Et rigtigt godt måltid. Anden gang bestilte vi begge lasagne - og det var også en super god oplevelse.
Det var meget rimelige priser, meget på højde med de fleste andre steder i Burgibba - men kvaliteteten var mange gange bedre end de andre steder, vi spiste.
Kan klart anbefales, hvis man er til et godt måltid i en hyggelig atmosfære.

Tak, SaraHKK90

Rejsende, der kiggede på Ta Pawla, kiggede også på

Qawra, Island of Malta
Bugibba, Island of Malta

Har du været i Ta Pawla? Fortæl om dine oplevelser!