Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Totalt slidt hotel dårlig service”
Anmeldelse af Euroclub Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 3 websites mere!
Euroclub Hotel
Vurderet som nr. 14 ud af 15 hoteller i Qawra
Anmeldt 10. august 2014

Alt er nedslidt ingenting ligner billederne , ejerne er en sur dame , værelserne er beskidte
Morgenmaden er usselt . Kan absolut ikke anbefalde dette hotel. Det burde ikke have mere end en stjerne . Måske for ti år siden var det et godt hotel

  • Overnattede: August 2014
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Balleru
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (563)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

2-6 af 563 anmeldelser

Anmeldt 5. september 2013

Ok, det var billigt. Men jeg forstår ikke, hvordan en "kok" kan ødelægge så meget mad så konsekvent. Vi var på halvpension, men valgte aftensmaden fra, den var decideret ulækker. Morgenmaden var bestemt heller ikke noget at skrive hjem om, kogt bacon (!), cocktailpølser der var stegt i trevler svømmende i fedt, kaffeautomat som leverede et eller andet ubestemmeligt fluidum, nej, nej, nej.
Hotellet er meget nedslidt, manageren en utrolig arrogant type, som virkelig er bossy overfor sit ellers søde personale.
Rigtig nok var der godt med håndklædeskift, det skal de ha!!
Men derudover skal de ikke ha noget, andet end skældud for en rigtig dårlig oplevelse.

  • Overnattede: Juli 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Mads B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 22. april 2012

Ingenting var som vist ved købet. Der manglede køleskab, hårtører, security-box og ikke mindst en ordenlig seng. Hvis du skal ned og gå på diving-school skal du være opmærksom på, at der kun serveres morgenmad fra 8-10, og det kan manager ikke ændre på, selvom personalet går der og gerne vil være fleksibel. Manager er en arrogant og snobbet person, der hele tiden skælder sit personale ud i gæsternes påhør. Virkelig ubehagelig at lytte til. Vi havde købt opholdet her p.g.a.adgang til både indendørs og udendørs pool, men ingen af dem kunne benyttes før 1. maj. Hele hotellet virker meget nedslidt. Morgenmaden var også en gang juks. Det samme hver dag. Bacon der lå og svømmede i vand, uspiselige pølser og sandwichbrød man selv skulle riste. Lunken mælk og cornflakes. Rengøring lemfældig, og altan blev ikke rengjort selvom en masse betonskaller og sand lå og flød. Håndklædeservice til gengæld usædvanlig god. Der blev lagt 4 store badehåndklæder hver dag.
Lyt til et godt råd - vælg et andet hotel.

Værelsestip: Tror generelt standarden er meget lav på dette hotel.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2012, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, NielsenAalborg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: Juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 29. juni 2017

  • Overnattede: Juni 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Qawra
0,6 km væk
Relax Inn Hotel
Relax Inn Hotel
Nr. 5 af 13 i Bugibba
496 anmeldelser
1,1 km væk
Topaz Hotel
Topaz Hotel
Nr. 3 af 14 i St. Paul's Bay
1.682 anmeldelser
3,5 km væk
Porto Azzurro
Porto Azzurro
Nr. 4 af 14 i St. Paul's Bay
1.390 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
1,1 km væk
San Pawl Hotel
San Pawl Hotel
Nr. 11 af 14 i St. Paul's Bay
1.611 anmeldelser
0,2 km væk
Canifor Hotel
Canifor Hotel
Nr. 13 af 15 i Qawra
1.840 anmeldelser
0,7 km væk
Sunflower Hotel
Sunflower Hotel
Nr. 6 af 15 i Qawra
809 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Har du været i Euroclub Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Supplerende oplysninger om Euroclub Hotel

Adresse: Fliegu Street, Qawra, Island of Malta, Malta
Beliggenhed: Malta > Island of Malta > Qawra
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Restaurant Bustransport Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 14 ud af 15 hoteller i Qawra
Prisområde: 141 kr.-1.109 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Euroclub Hotel 3*
Antal værelser: 34
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Euroclub Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Euroclub Hotel Qawra

Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering