“Virkelig god mad”

nr. 3 af 103 Restauranter i Qawra
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2018 fra mobile enheder

Gør jer selv en tjeneste - i vil nyde det. Lækker mad: sirloin steak-med den rigtige oksesmag. Tunbøf så mør som smør- sprøde grøntsager-ovnbagte kartofler-service i top. Gør det bare. I vil ikke fortryde.

Tak, Nancy J

Anmeldt 21. maj 2018 fra mobile enheder

Fik den dejligst aperitif (gratis) efterfulgt af skøn supper og rigtig dejlig fisk som var meget veltilberedt.

Tak, Dorte N
Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

God service, god stemning og fantastisk mad. Vi kommer nok forbi en ekstra gang før vi slutter ferien

Tak, Rene K
Anmeldt 30. juli 2017

Helt sikkert den bedste restaurant i st. Paul bay.
Skal du have mørt kød og god betjening er det her man skal komme.
Ligger ikke ned til promenaden men i rolige omgivelser. Ikke det billigste sted men klart det bedste.

Tak, Jørgen J
Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Lovage skiller sig helt ud fra alle de (undskyld mit sprog) skide turist-og-fastfood restauranter der ellers er at finde! Super betjening og virkelig god mad og ikke mindst rød-og portvin Bedste afslutning på ferien

Tak, Christian C

Rejsende, der kiggede på Lovage Bistro, kiggede også på

Bugibba, Island of Malta

Har du været i Lovage Bistro? Fortæl om dine oplevelser!