Gratis afbestilling indtil d. 24/07
Book nu, betal under opholdet
170 $
157 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 179 $ pr. overnatning.

119 $
  • Gratis wi-fi
121 $
98 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 36 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 36 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 152 $ pr. overnatning.

425 $
240 $
Besparelsesbesked! 45 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 45 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 435 $ pr. overnatning.

234 $
735 $
HotelsClick
TripAdvisor
Anmeldt for 20. april 2016

Vi boede fem dage på Soreda og alt var som det skulle være. Maden var god og afvekslende alle dage. Og morgenmaden havde alt i æg, som er et stort plus for os. Tagpoolen var lukket, pga vejret, men det vidste vi på forhånd.
Personalet var søde og hjælpsomme, og gode til Engelsk.
Der var mange faciliteter at bruge på hotellet og vi vil bestemt vende tilbage på et tidspunkt.... :-)

Overnattede: april 2016
2  Tak, anneR6526AE
Anmeldt for 16. august 2015

Hotellet var rigtig fint og personalet var meget venlige. Det eneste minus var, at vi var tilstede mens de var igang med renovering, så der var meget støj og byggerod hist og her. Maden var fin og varieret, men nogle af retterne blev genbrugt fra middag til aftenbuffet, hvilket normalt ikke kan gøres med alle typer varmretter.

• Overnattede: september 2014, rejste med familie
2  Tak, DCEG
Anmeldt for 28. november 2011

Vi var 3 voksne og 3 børn på 0, 2 og 5 år, som boede på Hotel Soreda en uge i november 2011. Vi boede i to standard værelser, som var pæne og intet fejlede, der blev gjort rent og skiftet håndklæder hver dag. Vi havde all inclusive, og dette viste sig at være rigtig godt. Til alle måltider var maden i top, masser at vælge imellem og noget for enhver smag til både børn og voksne. Det eneste problem var at man dårligt kunne nå at smage det hele! Der var en dejlig stor indendørs pool, hvor vandtemperaturen var så lun at selv de små kunne bade der i lang tid, og der var pænt og rent. På taget var der endnu en pool, som vi prøvede en dag, der var vandet ret koldt, men dette skyldes årstiden, om sommeren er den sikkert også et hit. Tagterrassen var stor og med masser af liggestole. Det bedste ved hotellet var at personalet var utroligt søde og venlige, vi følte os virkelig velkomne og ikke til besvær med børnene. Jeg vil klart anbefale Soreda Hotel til alle som vil have en afslappet og hyggelig ferie med børn, og vil anbefale deres all inclusive, det er fuld valuta for pengene. Det eneste lille minus må være, at musikken/underholdningen om aftenen larmede ret meget nogle aftener, den stoppede dog altid kl. 23. Hvor vi boede på 3. sal var dette dog ikke det store problem. Alt i alt et super hotel, vi kommer gerne igen.

• Overnattede: november 2011, rejste med familie
3  Tak, annikachris
Anmeldt for 24. september 2011

Vi ankom søndag eftermiddag fire voksne som havde bestilt 2 dobbelt værelser,men fik istedet en familieværelse.toilettet virkede ikke vand hen af gulvet,skimmelsvamp i bad ,værelser,køkken.værelserne var mørke med udsigt til en serviceskakt,hvis man åbnede vinduet stank det af kloak m.m.meget dårlig luft i værelserne.Var dette et 4 stjerners hotel? nej højst 2.vi klagede med det samme,men fik at vide at hotellet var udbuget,men efter en dags højlyt diskuteren med maneger john fik vi endelig det vi havde betalt for troede vi.Værelserne var møg beskidte kopper og glas blev ikke vaske af elle byttet lækert.Dårlig start på en ellers god ferie.Malta herlig.Hotel Soreda aldrig igen

• Overnattede: september 2011, rejste med venner
1  Tak, GerhardBroager
Anmeldt for 13. juli 2010

Elendig lejlighed som slet ikke passer til beskrivelsen på hotellet. Lejlighed lå på den anden side af gaden, vi havde bestilt en lejl. med 4 senge men fik 3 ! altanen mindede om en brun plastik madkasse fra 70érne. der var ingen information af nogen art overhovedet, ingen lys i opgangen.
Efter utallige forsøg på at få en ny lejlighed med 4 stjernet standard , fik vi to værelser istædet, så vi kunne stadig ikke være samlet som familie.

Vores negative oplevelse bliver heldigvis taget seriøst af Fdm Travel.

• Overnattede: juni 2010, rejste med familie
2  Tak, ospiger