“Malta rejse til et spændende land”
Anmeldelse af Soreda Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Soreda Hotel
Vurderet som nr. 4 ud af 15 hoteller i Qawra
Anmeldt 30. juni 2017

Vi oplevede et meget stort hotel, der havde sine kvalifikationer, men sandelig også sine mangler.
Vores værelse var udmærket men meget smalt, hvor der kun var 35-40 cm mellem skrivebord og sengehjørne. Der var meget lydt, så man kunne høre folk skramle med stole/møbler i andre værelser.
Der var balkon til værelset, men da vi boede i stueetagen i vest-fløjen lå den kun ca 1 m fra fortovet i en sidegade. Andre værelser lå ud til en lukket gård kun med 6-8 m over til andre værelser.
Vi havde store problemer med wifi på værelset; jeg gik rundt på gange og sale og kunne kun nogle gange få forbindelse - selv ikke i receptionsområdet var der sikker forbindelser. Meget generende. Andre havde ikke samme problem.
Spisesalen er meget stor og har en utrolig ringe akustik.
Maden var OK med mange forskellige retter.
Selv om der var skiltet med, at man kunne beholde håndklæderne flere dage af hensyn til miljøet, blev de skifter, selv om vi lagde skiltet oven på håndklæderne.
Hotellet lå godt placeret i forhold til småhandlende og i gåafstand til bl. a. det spændende akvarium.

Værelsestip: Værelserne mod vest oppe på 3.sal og opefter har sandsynligvis en god udsigt over byen
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Maj 2017, rejste som par
3  Tak, tapasSvendborg
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20. april 2016

Vi boede fem dage på Soreda og alt var som det skulle være. Maden var god og afvekslende alle dage. Og morgenmaden havde alt i æg, som er et stort plus for os. Tagpoolen var lukket, pga vejret, men det vidste vi på forhånd.
Personalet var søde og hjælpsomme, og gode til Engelsk.
Der var mange faciliteter at bruge på hotellet og vi vil bestemt vende tilbage på et tidspunkt.... :-)

Overnattede: April 2016
2  Tak, anneR6526AE
Anmeldt 16. august 2015

Hotellet var rigtig fint og personalet var meget venlige. Det eneste minus var, at vi var tilstede mens de var igang med renovering, så der var meget støj og byggerod hist og her. Maden var fin og varieret, men nogle af retterne blev genbrugt fra middag til aftenbuffet, hvilket normalt ikke kan gøres med alle typer varmretter.

• Overnattede: September 2014, rejste med familie
2  Tak, DCEG
Anmeldt 28. november 2011

Vi var 3 voksne og 3 børn på 0, 2 og 5 år, som boede på Hotel Soreda en uge i november 2011. Vi boede i to standard værelser, som var pæne og intet fejlede, der blev gjort rent og skiftet håndklæder hver dag. Vi havde all inclusive, og dette viste sig at være rigtig godt. Til alle måltider var maden i top, masser at vælge imellem og noget for enhver smag til både børn og voksne. Det eneste problem var at man dårligt kunne nå at smage det hele! Der var en dejlig stor indendørs pool, hvor vandtemperaturen var så lun at selv de små kunne bade der i lang tid, og der var pænt og rent. På taget var der endnu en pool, som vi prøvede en dag, der var vandet ret koldt, men dette skyldes årstiden, om sommeren er den sikkert også et hit. Tagterrassen var stor og med masser af liggestole. Det bedste ved hotellet var at personalet var utroligt søde og venlige, vi følte os virkelig velkomne og ikke til besvær med børnene. Jeg vil klart anbefale Soreda Hotel til alle som vil have en afslappet og hyggelig ferie med børn, og vil anbefale deres all inclusive, det er fuld valuta for pengene. Det eneste lille minus må være, at musikken/underholdningen om aftenen larmede ret meget nogle aftener, den stoppede dog altid kl. 23. Hvor vi boede på 3. sal var dette dog ikke det store problem. Alt i alt et super hotel, vi kommer gerne igen.

• Overnattede: November 2011, rejste med familie
3  Tak, annikachris
Anmeldt 24. september 2011

Vi ankom søndag eftermiddag fire voksne som havde bestilt 2 dobbelt værelser,men fik istedet en familieværelse.toilettet virkede ikke vand hen af gulvet,skimmelsvamp i bad ,værelser,køkken.værelserne var mørke med udsigt til en serviceskakt,hvis man åbnede vinduet stank det af kloak m.m.meget dårlig luft i værelserne.Var dette et 4 stjerners hotel? nej højst 2.vi klagede med det samme,men fik at vide at hotellet var udbuget,men efter en dags højlyt diskuteren med maneger john fik vi endelig det vi havde betalt for troede vi.Værelserne var møg beskidte kopper og glas blev ikke vaske af elle byttet lækert.Dårlig start på en ellers god ferie.Malta herlig.Hotel Soreda aldrig igen

• Overnattede: September 2011, rejste med venner
1  Tak, GerhardBroager
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Qawra
0.4 km væk
Il Palazzin Hotel
Nr. 5 af 15 i Qawra
754 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Soreda Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Soreda Hotel

Adresse: Andrew Cunningham Street, Qawra, Island of Malta SPB 1744, Malta
Beliggenhed: Malta > Island of Malta > Qawra
Faciliteter:
Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 3 spahotel i Qawra
Nr. 4 luksushotel i Qawra
Prisområde: 342 kr.-873 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Soreda Hotel 4*
Antal værelser: 192
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Soreda Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Soreda Hotel Qawra
Soreda Hotel Malta
Hotel Malta Soreda

Er dette din TripAdvisor-registrering?