55 $
eDreams
Booking.com56 $
travelup.com
Anmeldt d. 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Dolmen hotel er et rigtig skønt sted. En fantastisk beliggenhed med skøn udsigt til vandet. En rigtig god detalje er tunnelen under vejen til en skøn klippestrand. Hotellet ligger også rigtig fint for at komme med offentlig transport. Rigtig hyggelig by med mange muligheder for spisesteder. Vi var på halvpension på Dolmen, aftensmaden virkede lidt uinspirerende, dog var det dejligt overraskende at drikkevarerne var incl.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 486bentes
Anmeldt d. 25. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik et lille værelse uden havudsigt.
Begyndende skimmelsvamp flere steder på gangene.
Kravlende tissemyrer på vores værelse.
Dryppende vand fra loftet ude på gangene.
Indendørs pool lukker desværre kl 19.00.
Larmende aircondition.
Ikke alle lamper fungerer på værelset.

Venligt personale, god placering, stort hotel med gode parkeringsforhold.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Dilovan K
Anmeldt d. 7. august 2018

Dejligt sted med en skøn udsigt. Vi havde ikke værelse med havudsigt men kunne alligevel se havet. Fine værelser og smilende og hjælpsomt personale. Morgenmads buffet med et kæmpe stort udvalg og frisk bagt brød. Altid muligt at få en solseng ved en af de 4 pools

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Charlotte N
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har netop afsluttet en uge her på hotellet.

Stor morgenmads buffet, rene gode værelser - men husk at bestille med hav udsigt, det var alle pengene værd..

4 gode pools, som gør at det store hotel ikke virker overfyldt.. Vi snorklede lige neden for hotellet og havet var fyldt med flotte fisk og meget klart vand som på resten af Malta..

Hotellet har lidt 90'er stil over sig i den ende af hotellet, hvor vi boede - men rent og pænt

Tak for en god uge...

Dato for ophold: juli 2018
Tak, louisesX2663XJ
Anmeldt d. 16. juli 2018

Umiddelbart flot hotel. Men.... 1)mellem hotel/pool og "strand" er der befærdet vej. Kun klipper på strand. 2)ingen legeplads eller børnebassin. 3)Problemer med aircondition, som larmer, elevatorer, som ikke virker og ikke bliver lavet. 4)all incl. ret dyrt, 260 euro/uge og er ikke incl. alt. Reduceret menukort bl.a. 5)vi blev installeret i et værelse uden balkon, selv om vi havde betalt for havudsigt. Blev dog rettet dagen efter. 6)Et noget slidt hotel - har været flot, men kun nødtørftigt renoveret. Ikke egnet for børn.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Arne N