30 personer kigger på dette hotel
Priceline56 $
Hotels.com55 $
FindHotel67 $
Anmeldt d. 25. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik et lille værelse uden havudsigt.
Begyndende skimmelsvamp flere steder på gangene.
Kravlende tissemyrer på vores værelse.
Dryppende vand fra loftet ude på gangene.
Indendørs pool lukker desværre kl 19.00.
Larmende aircondition.
Ikke alle lamper fungerer på værelset.

Venligt personale, god placering, stort hotel med gode parkeringsforhold.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Dilovan K
Anmeldt d. 7. august 2018

Dejligt sted med en skøn udsigt. Vi havde ikke værelse med havudsigt men kunne alligevel se havet. Fine værelser og smilende og hjælpsomt personale. Morgenmads buffet med et kæmpe stort udvalg og frisk bagt brød. Altid muligt at få en solseng ved en af de 4 pools

Tak, Charlotte N
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har netop afsluttet en uge her på hotellet.

Stor morgenmads buffet, rene gode værelser - men husk at bestille med hav udsigt, det var alle pengene værd..

4 gode pools, som gør at det store hotel ikke virker overfyldt.. Vi snorklede lige neden for hotellet og havet var fyldt med flotte fisk og meget klart vand som på resten af Malta..

Hotellet har lidt 90'er stil over sig i den ende af hotellet, hvor vi boede - men rent og pænt

Tak for en god uge...

Tak, louisesX2663XJ
Anmeldt d. 16. juli 2018

Umiddelbart flot hotel. Men.... 1)mellem hotel/pool og "strand" er der befærdet vej. Kun klipper på strand. 2)ingen legeplads eller børnebassin. 3)Problemer med aircondition, som larmer, elevatorer, som ikke virker og ikke bliver lavet. 4)all incl. ret dyrt, 260 euro/uge og er ikke incl. alt. Reduceret menukort bl.a. 5)vi blev installeret i et værelse uden balkon, selv om vi havde betalt for havudsigt. Blev dog rettet dagen efter. 6)Et noget slidt hotel - har været flot, men kun nødtørftigt renoveret. Ikke egnet for børn.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Arne N
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Er netop kommet hjem efter en dejlig uge på Dolmen Hotel.
Vi ankom kl 2.30 om natten og havde bestilt værelse med balkon, hav og pooludsigt. Vi var lige trådt ind på værelset da telefonen ringede fra receptionen om at vi desværre havde fået et forkert værelse, om det ville være okay at sove der om natten og så få det rigtige værelse når vi havde sovet. Det var et værelse uden balkon og pooludsigt. Vi var så trætte at det var helt okay med os, vi skulle jo bare sove der den ene nat.
Hotellet har hele 4 pools udendørs, og vi benyttede os af 2 af dem, de var skønne.
Morgenmaden var vi tilgengæld ikke helt tilfreds med, da faktisk al maden mangler smag. Vi var ikke de eneste der mente dette.
Værelserne var skønne. Dog vor døren til toilet/bad på vores værelse mega smal så vi måtte gå sidelæns ind. Balkonen var dejlig, der var lille bord og 2 stole og udsigten var skøn. Sengene kunne vi bestemt ikke klage over.
Servicen var i top, havde man et problem, blev det løst med det samme med et smil. Alt i alt, et dejligt hotel.

1  Tak, mmulvad