db San Antonio Hotel + Spa
  • Ved stranden
162 $
HotelsClick
  • Restaurant
Dolmen Hotel Malta(St. Paul's Bay)
189 $
157 $
  • Ved stranden
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 185 $ pr. overnatning.

Hotel Santana(St. Paul's Bay)
136 $
85 $
Travelocity
  • Gratis parkering
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 109 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 26. august 2017

Lige kommet hjem fra en uges ferie på Malta hvor vi boede på dette hotel.
Vi fik et lækkert værelse, meget rent og velholdt, og rengøring og udskiftning af håndklæder hver dag.
Hotellet har 6 restauranter med god varieret mad som alle indgår i deres all-inclusive pakke.
Den bedste mad oplevelse var klart Taza restaurant på hotellets tag, hvor der dog er et ekstra gebyr på 10 euro. Men alle pengene værd for en 3-retters menu der uden tvivl var ugens bedste måltid.
Morgenmaden er også rigtig god.

Hotellet har på deres tag en kæmpe pool for 16+ årige. Skønt når du bare vil væk fra alle poolene i stueetagen hvor alle børnene er.
Servicen er i top og over alt er der smilende personale.

En af dagene var der en grim lugt fra badeværelset men det ødelagde ikke oplevelsen.
Et skønt hotel, men nærområdet er noget kedeligt. Meget ens og meget turistet.
heldigvis ligger busstationen 100 meter væk og for 2 euro kan du nemt komme hurtigt rundt

• Overnattede: august 2017, rejste som par
1  Tak, Peter K
Anmeldt for 8. juli 2017

Både ind- og udtjekning foregik hurtigt og nemt. Fik et stort og flot familieværelse med havudsigt på 5. etage. Lækkert med lydtætte vinduer - når de var lukket - var der ingen støj udefra overhovedet Super rengøring og udskiftning af håndklæder hver dag. Maden i restauranterne var både varieret, lækkert og der var rigeligt - selvom vi kom lige til lukketid. Flot at alle 6 restauranter indgår i all-inclusive. Rigtig dejligt med voksen pool på 10. etage for os uden små børn - og der var altid solsenge nok, selvom vi først kom kl. 11. Overalt på hotellet blev vi mødt af smilende og hjælpsomt personale. Hele hotellet fremstår rent og velholdt. Området hotellet ligger i er lidt kedeligt og turistpræget - så tag på udflugt, for Malta byder på så megen historie og smukke steder.

Værelsestip: Vælg havudsigt, da du både får en god udsigt og ingen larm fra trafikken.
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
2  Tak, Lotte F
Anmeldt for 29. april 2017

Super værelser,rengørning hver dag,håndklæder skiftet hver dag,Super udsigt over havet og pul område,hotellet havde underholdning hver dag ,først for børn og så senere for voksne,flere resturanter. og barer ,spa ,velnes,indendørs pool,masage,et hotel jeg varmt kan anbefale

Værelsestip: Handicap venlig
  • Overnattede: april 2017, rejste med venner
1  Tak, 286439c
Anmeldt for 20. oktober 2016

Jeg havde et fantastisk ophold på db San Antonio. Jeg tilbragte tre uger på hotellet ifm. arbejde på Malta og jeg oplevede fra dag ét fremragende service og en hjælpsomhed, som gik igen hele mit ophold igennem. Noget som også var meget positivt var, at man hilser på hinanden - uanset om man mødes på gangene, receptionen, restaurant eller poolområde. Lækre faciliteter - overdådig (!!) morgenmads- og aftensmadsbuffet (Guéliz) med alt hvad man kan tænke sig og meget mere til. Flot og renholdt.
Alt i alt en super god oplevelse at være gæst her.

• Overnattede: oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
4  Tak, Camilla L
Anmeldt for 28. juni 2016

Jeg har intet dårligt at sige om dette hotel, det er helt fantastisk.
Når man ankommer, bliver ens bagage båret ind for dig, og efterfølgende op til ens værelse.
Maden er fantastisk, og valget af restauranter er stort.
Alt personale er venligt og altid smilende.
Værelserne er pæne og rene, og rengøringen er i top.

Værelsestip: Bedste udsigt, er mod poolen/havet. Mest stille er på de øverste etager.
  • Overnattede: april 2016, rejste med familie
1  Tak, Louise H