“Virkelig veldrevet lækkert hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
db San Antonio Hotel + Spa
Vurderet som nr. 2 ud af 15 hoteller i Qawra
Anmeldt 26. august 2017

Lige kommet hjem fra en uges ferie på Malta hvor vi boede på dette hotel.
Vi fik et lækkert værelse, meget rent og velholdt, og rengøring og udskiftning af håndklæder hver dag.
Hotellet har 6 restauranter med god varieret mad som alle indgår i deres all-inclusive pakke.
Den bedste mad oplevelse var klart Taza restaurant på hotellets tag, hvor der dog er et ekstra gebyr på 10 euro. Men alle pengene værd for en 3-retters menu der uden tvivl var ugens bedste måltid.
Morgenmaden er også rigtig god.

Hotellet har på deres tag en kæmpe pool for 16+ årige. Skønt når du bare vil væk fra alle poolene i stueetagen hvor alle børnene er.
Servicen er i top og over alt er der smilende personale.

En af dagene var der en grim lugt fra badeværelset men det ødelagde ikke oplevelsen.
Et skønt hotel, men nærområdet er noget kedeligt. Meget ens og meget turistet.
heldigvis ligger busstationen 100 meter væk og for 2 euro kan du nemt komme hurtigt rundt

• Overnattede: August 2017, rejste som par
1  Tak, Peter K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. juli 2017

Både ind- og udtjekning foregik hurtigt og nemt. Fik et stort og flot familieværelse med havudsigt på 5. etage. Lækkert med lydtætte vinduer - når de var lukket - var der ingen støj udefra overhovedet Super rengøring og udskiftning af håndklæder hver dag. Maden i restauranterne var både varieret, lækkert og der var rigeligt - selvom vi kom lige til lukketid. Flot at alle 6 restauranter indgår i all-inclusive. Rigtig dejligt med voksen pool på 10. etage for os uden små børn - og der var altid solsenge nok, selvom vi først kom kl. 11. Overalt på hotellet blev vi mødt af smilende og hjælpsomt personale. Hele hotellet fremstår rent og velholdt. Området hotellet ligger i er lidt kedeligt og turistpræget - så tag på udflugt, for Malta byder på så megen historie og smukke steder.

Værelsestip: Vælg havudsigt, da du både får en god udsigt og ingen larm fra trafikken.
  • Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Lotte F
Anmeldt 29. april 2017

Super værelser,rengørning hver dag,håndklæder skiftet hver dag,Super udsigt over havet og pul område,hotellet havde underholdning hver dag ,først for børn og så senere for voksne,flere resturanter. og barer ,spa ,velnes,indendørs pool,masage,et hotel jeg varmt kan anbefale

Værelsestip: Handicap venlig
  • Overnattede: April 2017, rejste med venner
1  Tak, 286439c
Anmeldt 20. oktober 2016

Jeg havde et fantastisk ophold på db San Antonio. Jeg tilbragte tre uger på hotellet ifm. arbejde på Malta og jeg oplevede fra dag ét fremragende service og en hjælpsomhed, som gik igen hele mit ophold igennem. Noget som også var meget positivt var, at man hilser på hinanden - uanset om man mødes på gangene, receptionen, restaurant eller poolområde. Lækre faciliteter - overdådig (!!) morgenmads- og aftensmadsbuffet (Guéliz) med alt hvad man kan tænke sig og meget mere til. Flot og renholdt.
Alt i alt en super god oplevelse at være gæst her.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
4  Tak, Camilla L
Anmeldt 28. juni 2016

Jeg har intet dårligt at sige om dette hotel, det er helt fantastisk.
Når man ankommer, bliver ens bagage båret ind for dig, og efterfølgende op til ens værelse.
Maden er fantastisk, og valget af restauranter er stort.
Alt personale er venligt og altid smilende.
Værelserne er pæne og rene, og rengøringen er i top.

Værelsestip: Bedste udsigt, er mod poolen/havet. Mest stille er på de øverste etager.
  • Overnattede: April 2016, rejste med familie
1  Tak, Louise H
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Qawra
7.0 km væk
Soreda Hotel
Nr. 4 af 15 i Qawra
2.047 anmeldelser
Vis priser

Har du været i db San Antonio Hotel + Spa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om db San Antonio Hotel + Spa

Adresse: Triq it Turisti, Qawra, Island of Malta SPB 1024, Malta
Beliggenhed: Malta > Island of Malta > Qawra
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 1 spahotel i Qawra
Nr. 2 familiehotel i Qawra
Nr. 2 luksushotel i Qawra
Prisområde: 596 kr.-3.745 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — db San Antonio Hotel + Spa 4*
Antal værelser: 500
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på db San Antonio Hotel + Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
San Antonio Hotel And Spa
San Antonio Hotel Qawra
San Antonio Malta
San Antonio Hotel Malta
San Antonio Qawra

Er dette din TripAdvisor-registrering?