“God mad”
Anmeldelse af Duo Restaurant & Bar

Duo Restaurant & Bar
nr. 3 af 103 Restauranter i Qawra
Køkkener: International
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Barhygge, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt for 2. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god mad. Noget helt andet end spisestederne langs kysten. Her får du god spændende og velsmagende mad. Samt et godt vinkort og god betjening.

Tak, Nancy J

Anmeldt for 24. april 2018 fra mobile enheder

Vi har igen fået en udsøgt middag og god betjening. Duo er værd at besøge. Vi besøgte Duo første gang i 2017 og blev væltet af en madoplevelse af de store, det skete endnu en gang.

Tak, Bent A
Anmeldt for 4. september 2017

Fin lille restaurant med sødt personale som er meget opmærksomme. Mad der er ærlig og velsmagende. Fine portionsstørrelser og et prisniveau der matcher det man får. Glimrende drinks og et godt glas rødvin anbefalet af tjeneren ifht den bestilte mad lagde en fin ramme om måltidet.

Tak, Malene V
Anmeldt for 28. juli 2017 fra mobile enheder

Ved første øjenfald kan man godt overse restauranten når man går på Hovedgadeni dagslyset.Dog er turen om aftenen en helt anden og de mange blomster lyser op og skaber en romantisk stemning. Dette er kun en aften restaurant og tak for det. Kan klart anbefales til par eller til familier med større børn .. God betjening, god mad og super romantisk

1  Tak, BusyDane
Anmeldt for 15. juli 2015 fra mobile enheder

Smag i balance.
Krydderier, olivenolie og pasta og fløde i harmoni. Fantastisk italiensk mad i hyggelige omgivelser. God service. Kun få euro dyrere.

Tak, Nicholas T

Rejsende, der kiggede på Duo Restaurant & Bar, kiggede også på

Qawra, Island of Malta
Bugibba, Island of Malta

Har du været i Duo Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!