“Forretningsrejse ”
Anmeldelse af Incognito Restaurant

Incognito Restaurant
nr. 3 af 105 Restauranter i Qawra
Køkkener: Café
Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 20. april 2018 fra mobile enheder

Fik den anmeldt af venner , fik fantastisk t bone steak og super betjening , hyggeligt sted , tjener meget OBs på kunderne , ikke sidste gang vi har været der

Tak, annerichardy

Anmeldt 28. august 2017

dette er en supergod restaurant, med god mad. men de ligger i den dyre ende, hvad angår prisen.
det er en god ide at bestille bord i forvejen, da restauranten stort set er fyldt til bristepunktet hver aften.
dette sted har samtidigt en bar, med levende musik hver aften, som ligger lige ved siden af restauranten

Tak, jesper møller H
Anmeldt 14. november 2016 fra mobile enheder

Det er en super god restaurant gik forbi en fomiddag og besluttede os til at gå derind om aftenen det har vi ikke fortrudt kan varmt anbefales

Tak, Lone L
Anmeldt 11. oktober 2016 fra mobile enheder

Bestilte Incignito special som var et fantastisk måltid.
Det møreste stykke kød med den lækreste svampesovs til.

Personalet var fantastiske, opmærksomme på gæsterne, uden at være anmasende.

Virkeligt er besøg værd.

Tak, Patrick H
Anmeldt 22. juli 2016 fra mobile enheder

Fint sted med rigtig god betjening, og høflige tjenere. Service niveauet er helt i top.
Spiste der 2 gange i løbet af de 10 dage vi var på Malta, det var rigtig lækkert.
Dog er de ikke for gode til at ramme bøffernes stegeniveau man har bestilt.
Første besøg bestilte jeg t-bone rosa, og jeg fik gennemstegt t-bone.
Anden gang bestilte jeg medium, og fik igen gennemstegt.
Min kammerat bestilte Rare begge gange, og fik næsten gennemstegt begge gange.
Men maden var super lækker alligevel! ☺️
Helt bestemt et besøg værd!

Tak, Casper F

Rejsende, der kiggede på Incognito Restaurant, kiggede også på

Bugibba, Island of Malta
Qawra, Island of Malta

Bugibba, Island of Malta

Qawra, Island of Malta

Har du været i Incognito Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!