Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
26 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 18/12/21
Orbitz.com
Expedia.com
26 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 18/12/21
Booking.com26 $
Hotels.com26 $
Trip.com60 $
Vis 13 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.764)
Filtrer anmeldelser
1.764 resultater
Medlemsvurdering
380
641
395
188
160
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
380
641
395
188
160
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.764 anmeldelser
Anmeldt d. 5. august 2016

Det kunne have været en meget bedre anmeldelse hvis det ikke havde været for det temmelig ubehøvlede personale i receptionen og morgenmadsbuffeten.

Da vi ankom følte vi os mere til besvær end som nytilkommende gæster af den altid siddende maltesiske dame i receptionen. Vi fik ingen info om hotellet etc., og alt fokus var på at vi skulle betale en ny skat på i alt 8 euro ! og på trods af, at vi ankom direkte fra lufthavnen var hun meget fortørnet over at vi ikke havde euro til at betale med det samme - og vi fik kun til nød lov til at "skylde" de 8 euro til næste dag... Det samme gælder den maltesiske dame i morgenmadsbuffeten som for det meste går og brokker sig eller diskutterer med gæsterne - man skulle tro at disse mennesker forsøger at skræmme gæsterne væk så de ikke skulle arbejde så meget. Det skal understreges, at den kvindelige britiske receptionist og damene med hjalp med ture ydede fremragende service.

Alt koster på hotellet - lån af håndklæder til poolen, fjernbetjening til tv på værelset..., wi-fi i form af vouchers som kun gælder til een enhed og som i øvrigt fungerer håbløst og stort set kun i receptionen.

OK værelse, masser af varmt vand, men mærkeligt A/C, idet det er centralt styret og tænder og slukker meget tilfældigt. Ingen mulighed for at justere temperaturen og hastigheden så vi måtte slukke for det vi havde i soveværelset for ikke at komme til at fryse om natten.

Vi spiste ud i alt 14 gange under vores ophold (froskost og aftensmad) og bortset fra de 3 gange (2 frokost og 1 aftensmad) vi spiste på restauranten ved poolen fik vi fremragnede mad. Anbefalingen er derfor helt at undlade at spise på poolrestauranten. Selvom det fremgår af hotellets hjemmeside at der er bar og aftensrestaurant på hotellet er begge dele lukket - i hvert fald da vi var der her i juli/august måned.

Der var et OK køkken i vores værelse/lejlighed og vi ærgrer os over at vi havde valgt morgenmad inklusiv, idet der var fine indkøbsmuligheder inden for kort afstand fra hotellet og dermed mulighed for meget bedre morgenmad end den som var i buffetten.

Vi fik kun gjort rent på værelset 1 gang på 8 dage - og måtte flere gange selv henvende os i receptionen for at få f.eks. toiletpapir - abslolut ikke tilfredsstillende.

Poolens størrelse og antallet af liggestole kunne slet ikke matche hotellets størrelse og det var umuligt at få plads, hvis man ikke var der meget tidligt.

Hotellet har en fin beliggenhed med kort afstand til vandet (dog ingen strande i området), busser og en række gode restauranter.

Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Anderberg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 13. august 2015

Man skal ikke have høje forventninger når man booker Porto Azzurro Hotel. Værelser virker slidt, men heldigvis ren. Vi har boet der en uge – de har gjort rent på selve værelset, red sengen, vasket gulv – men IKKE på badeværelset ikke eneste gang for hele ugen.
Personalet svare gerne på de spørgsmål man stiller, men kort og præcis. Slet ikke engageret.
Placering er rigtig fin – tæt på restauranter, bugt, busstopsted, promenaden.
Xemxija er en lille hyggeligt by, så hotellet kan godt anbefales til børnefamilier, som ønske stille og rolig ferie.

Hotellet har en fin lounge bar ved poolen, hvor man kan både spise elle bare hente drinks

Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Olga O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. september 2012

Er just hjemkommet fra 1 uge på Porto Azzurro, Xemxija. Vi havde en fantastisk ferie og har de varmeste anbefalinger til dette hotel. Personalet er imødekommende, hjælpsomme og meget servicemindede. Vi havde inkluderet morgenmad, som bestod af en lille buffet med brød, pølser, æg, bacon, ost, marmelade, frugt og diverse yoghurt mv. Restauranten var pæn og velholdt.
Værelserne var pæne og omgivelserne er skønne. Vi havde 3 dobbeltværelser, som bestod af et rum med senge, et opholds rum samt badeværelse og balkon. På den ene side af hotellet er der udsigt til landskab og på den anden side udsigt til bugten.
Ved henvendelse i reception, blev håndklæder og sengelinned skiftet så ofte man ønskede.
Poolen og den tilhørende pool-bar er velfungerende og tilfredsstillende.
Lige ved foden af hotellet er bus-holdepladser og en dagsbillet, hvor man kan køre anywhere/anytime koster kun 2,60 euro. Desværre er de gamle Malta-busser erstattet af nye moderne Arriva busser - det fjerner lidt af charmen, men giver en smule bedre komfort.
Området er smukt, men bærer desværre præg af at et større resort er lukket og dette har medført lukning af flere butikker samt restauranter. Dog er der kort transport med bussen til både Melieha, Sliema, St. Julians og sågar Valetta. Generelt er der kort transport også til Golden Bay samt Melieha Bay, hvor der er en skønne badestrande.

Dato for ophold: september 2012
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Helle C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 30. oktober 2019

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PortoAzzurro, Manager hos Porto Azzurro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. oktober 2019

Dato for ophold: oktober 2019
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PortoAzzurro, Manager hos Porto Azzurro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser