Åben i dag: 08.00 - 17.00
Fantastisk dykkerferie og Maltaqua var exceptionelle

Min yngste dreng og jeg tog PADI Open Water og Advanced dykkerkurser hos Maltaqua, mens de havde... læs mere

Anmeldt d. 29. juli 2020
Clausrn
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk og tryg dykkeroplevelse

Anmeldt d. 21. november 2019
Anne L

Anmeldt d. 21. november 2019

Under rejse til Malta, besøgte jeg Maltaqua i forbindelse med en prøvedyk dag for min veninde og open water dykning til mig.
Da vi trådte ind i forretningen, blev vi mødt af venligt og professionelt personale som hjalp os med at finde en løsning som passede til mig (OWD) og min veninde der aldrig havde dykket før.
Det blev til en dag med Discover Scuba Diving (prøvedyk) hvor jeg fulgtes med min "grønne" veninde samt en dag med shore dives til mig.
Begge dage blev tilbragt med den dygtige instruktør Charlotte, som ikke bare skabte en tryg og behagelig stemning, men også var hjælpsom og serviceminded.
Alt udstyr vi lejede fungerede perfekt og var i god stand. Jeg kan kraftigt anbefale at dykke med Maltaqua, som jeg vil benytte mig af næste gang jeg skal dykke på øen.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Anne L
Anmeldt d. 21. juli 2019

Bookede to dyk med Maltaqua hjemmefra og var interesseret i dybde- og vragdyk.
Mit eget forslag til dykkene var dyrere end det, Simone efterfølgende foreslog med hensyn til min erfaring, hvilket var virkelig god rådgivning.
Stemningen på kontoret er hjertelig og der er godt humør trods travlhed.
Den første dag var jeg i godt selskab med Rasmus, der brænder for at man har en god oplevelse og hjælper på alle tænkelige måder bl.a. med udstyr samt tips og tricks fra sin enorme erfaring.
Dagen efter var en tur til Um El Faroud med Steve, der var god til at få en til at slappe af til trods for at jeg var nervøs da det var mit første dyk til 30m og på vrag. En virkelig fed oplevelse, der klart kan anbefales.
Er 100% sikker på at jeg kommer tilbage om ikke for at besøge Malta, så for at dykke med Maltaqua.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Jeppe M
Anmeldt d. 28. juli 2016

God personlig betjening i shoppen og venlige mennesker overalt.
Fantastisk oplevelse med professionelle instruktører. God instruktion og stor sikkerhed. Udstyret er i orden.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Søren L
Anmeldt d. 17. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en super uge hos Maltaqua. Alt var velorganiseret og der var super stemning i shoppen om morgenen og man følte sig meget velkommen.
Kurset forløb efter planen og instruktøren var tålmodig og dygtig.
Jeg kan kun give Maltaqua mine bedste anbefalinger.
Axel Jepsen, CEO Qubiqa

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Axel J
Anmeldt d. 4. april 2016

Forrygende uge for 2.m. Studietur med forskellige snorkeloplevelser. Maltaqua er bare et veldrevet og velorganiseret sted, hvor alt spiller. Vi boede tillige i deres lejlighedskompleks, Sand Appartements, som er et dejligt sted med fine lejligheder.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Torben E