Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (488)
Filtrer anmeldelser
488 resultater
Medlemsvurdering
196
221
55
11
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
196
221
55
11
5
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 488 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 21. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 13. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RI-Cambridge-GM, General Manager hos Residence Inn by Marriott Boston Cambridge, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RI-Cambridge-GM, Front Office Manager hos Residence Inn by Marriott Boston Cambridge, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 12. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RI-Cambridge-GM, General Manager hos Residence Inn by Marriott Boston Cambridge, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 8. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser