Google
fra 84,50 $
fra 88,21 $
fra 165,00 $
Anmeldt d. 14. februar 2020 fra mobile enheder

Skogafoss er meget betagende og vi var tæt på vandfaldet. Man kan gå 450 trin op til toppen af vandfaldet - meget smukt. Men pas på glatte trapper, da trinene er belagt med is på denne tid af året. Trods en del turister var der god plads.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, 185maybrittj
Anmeldt d. 25. august 2019

Lige efter vi havde set Seljalandsfoss, kom vi til Skogafoss. Og ja dette vandfald var også imponerende.
Vi parkerede vores bil ved vandfaldet (gratis parkering) og gik helt tæt på vandfaldet. Her afgør man selv, hvor våd man vil være. Gode sko og evt regnjakke/regnbukser, hvis man vil stå lige ved vandfaldet. Det buldrede bare løs.
Hvis man har kræfter og lyst, så kan man gå op på toppen af vandfaldet og kigge ud over det på en platform. Også flot.
Og har man endnu flere kræfter og lyster, så kan man gå langs vandet/kilden og næsten se hvor det kommer fra.
Vi kan varmt anbefale at se dette flotte vandfald.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Lone G
Anmeldt d. 3. juli 2019

Flot vandfald og en ikke alt for hård tur. De små børn kan sagtens tage turen op til toppen. Også virkelig en god oplevelse nedefra. Ikke helt så overfyldt med turister som ved den gyldne cirkel.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Linejuhl
Anmeldt d. 27. februar 2019

Helt igennem en super fed oplevelse, Skogafoss var for mig en af de største oplevelser ved Island. Du har muligheden for at tage trappen op til toppen, hvor der er udkigspost, hvor du får udsigten udover vandfaldet.
Ellers er det også en fed oplevelse at stå nedenfor vandfaldet, så kan du rigtige mærke hvor mange tusind liter vand som løber igennem vandfaldet.
Hvis du skal til Island, så skal du se den :)
Kanon fed oplevelse :)

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Nickiversen9
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

En af de smukkeste fosse jeg har set. Der er trapper op langs med. Og man fortsætter med at gå og ser flere små vandfald.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, AnetteOHH