Anmeldt d. 2. juli 2018

Igen en uge her. Denne gang i suite uden pool, men værelserne er jo de samme og meget moderne. Alt er meget rent og pænt og vi blev igen så glade for de dejlige udsigter både fra værelset, restauranterne og stranden.
Der var dog et minus - a la carte restauranten var flyttet 2 etager op - det var ok, men de havde fået en ny chefkok. Hans retter var efter vores smag alt for salte og ikke nær så gode/spændende som sidste år. Maden i frokostrestauranten - Island, var flere gange halvkold og heller ikke så velsmagende som tidligere.
Morgenmaden er helt på toppen og der er alt hvad man kan ønske sig - super.
Strandservicen fungerede igen fint.
Alt i alt et sted, som vi helt sikkert vil vende tilbage til, idet hotel, service, udsigt bare er på toppen.

Værelsestip: Hvis suite med pool, så vælg 1463-1466
  • Overnattede: juli 2018, rejste som par
1  Tak, Per F
Anmeldt d. 30. juni 2018 fra mobile enheder

Super lækkert hotel. De lækreste værelser, dyner, puder og alt er lækkert. Lækre møbler. Meget moderne. Maden er fin. Wifi er godt overalt. Både på stranden og på værelset er der fuld dækning.

Eneste minus er bakkerne/trapper.

Overnattede: juni 2018, rejste som par
1  Tak, janhR7075VZ
Anmeldt d. 4. juni 2018 fra mobile enheder

Syvota ligger smukt ved Adriaterhavet med udsigt til Corfu mv.
Der er en del restauranter i byen, både ved havnen og i baglandet.
Agios Nikolaos er det absolut bedste hotel på destinationen.
Arkitektonisk smukt.
Fantastisk udsigt fra de fleste værelser, suiter.
Egen lagune strand med bar mv.
Der er fine restauranter.
Morgenmaden er absolut i klasse.
Alle er servicemindede over det forventede.
Vi boede i en suite med en meget stor terrasse, med skygge og sol.
Hotellet er ikke for gangbesværede.

Overnattede: maj 2018, rejste som par
1  Tak, nielst2013
Anmeldt d. 17. maj 2018 fra mobile enheder

Jeg vil meget gerne have givet hotellet 5/5. Men vi var afsted med børn, og det er ikke det mest børnevenlige sted. Men når det er sagt, så spillede alt det andet. Servicen var i TOP++. 33, 33 og 6 3 1

Overnattede: maj 2018, rejste med familie
Tak, Peter B
Anmeldt d. 18. oktober 2017

En ting som virkelig ødelagde vore ophold på Agios Nikolas var at hotellet ikke var røgfrit. Vi havde en ellers fantastisk suite med egen pool, men naboen, en dansk familie røg simpelthen så meget på deres terasse at vi ikke kunne sidde derude og måtte have terassedøren lukket fordi der ellers ville komme røg ind. De startede allerede tidligt om morgenen med at ryge. Også til morgenmaden var der danskere som røg. Så hvis du ikke vil udsættes for røg, skal du ikke booke dette ellers smukke hotel.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
4  Tak, metteberg2017