“God billig mad.”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik lam og moussaka som var det vi fandt mest interessant på menukortet. Kvaliteten var helt i top - utroligt lækkert. Ellers var menukortet lidt kedeligt. Vi kommer nok igen og køber samme menu. Husets rødvin var rigtig god og billig.

Tak, fantomas664

Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

God autentisk græsk mad. Dejlig græsk salat, musaka og lamb kleftiko. Meget venlig servering og fin beliggenhed lidt tilbage på havnen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Departure57665401543
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk godt spisested, kvalitet og hjemmelavet mad til yderst fornuftig pris

Meget søde ejere og meget serviceminded.

Ligger lidt tilbagetrukket sidst på Strandpromenaden til højre - men snyd dig ikke for en god madoplevelse.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, axholm
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Fine græske retter kokkereret af græsk kokkekone. Fik grillede sardiner, ovnbagt feta, salat til forret og havaborre og grillede blæksprutter til hovedret. Meget store portioner. Fik ekstra vin og græsk dessert på husets tegning.
Lidt tilbagetrukket fra havnepromenaden og ikke mange gæster.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Bent J
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

En af de restauranter som bør besøges, hvis man er i Sivota. De serverer fantastisk veltillavet mad og betjeningen er i top. Ligger i enden af havnepromenaden lidt gemt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, LoneS1967

Rejsende, der kiggede på Castelio, kiggede også på

Har du været i Castelio? Fortæl om dine oplevelser!