Åben i dag: 08.00 - 22.00
Fantastisk “All inclusive” fotosafari tur

Heldags fotosafari tur, med noget for en hver smag. Vi blev kørt rundt i Jeep af ejeren George... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden

Anmeldt d. 9. oktober 2019
Hsangill
Kjellerup, Danmark

Anmeldt d. 9. oktober 2019

Vi blev hentet på hotellet af George og havde en helt fantastisk dag. George er en super god guide og ved en masse om mange forskellige ting.
Det var absolut en af de bedste oplevelser vi havde på en helt fantastisk ferie.
Gå ikke glip af denne foto safari hvis i tager til Sivota/Parga

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Hsangill
Anmeldt d. 10. september 2019 fra mobile enheder

Vi blev hentet af George ved vores hotel i Parga, 4 voksne. Vi skulle på en heldagstur fra kl 8-17..
Bilen var en 18 år gammel Toyota Landcruiser, lækker stor, og det skulle vise sig at være en kæmpe fordel! Vi var oppe i bjergene, på bitte små ufremkommelige veje, men George fik ledt “the Beast” trygt igennem alle forhindringer... også selvom han måtte bakke for at komme ud af hårnålesvingene. Vi så vandmølle, og fik fortællingen om alt, hvad der var i den, det samme gjaldt gamle kirker, en gammel ruin med “moderne” 200 år gammel klimaanlæg, og en tur til en skøn, hemmelig strand, hvor vi legede “Blå lagune” os 4 voksne, imens George dækkede bord til hjemmelavet mousakka, salat og kold hvidvin! Den perfekte afslutning på en skøn dag.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Helle R
Anmeldt d. 7. juli 2019

Vi har lige været en uge i Sivota og bookede en tur med “The Beast”, gennem vores rejsebureau.
Vi blev hentet foran vores hotel (6 voksne) og blev fordelt i 2 biler. Kørte op i bjergene og så vilde heste og skildpadder. Havde dog en punktering, men det blev håndteret meget professionelt og det var bare en ekstra oplevelse. Kørte videre og så forladte byer, gammel vandmølle, pragtfulde natur, gammel slotsruin og mere natur. Vi fik en spændende og sjov tur gennem den “Autralske jungle”, en off road tur der rystede os godt igennem, men udført professionelt og behageligt - og rigtigt sjovt. Havde lidt problemer med bremser på bil 2, så vi kørte videre i The Beast allesammen, hvor vi sagtens kunne være. George var enormt ked af bil problemerne, men vi havde en pragtfuld oplevelse og alt blev håndteret med øje for vores sikkerhed og gjorde da bare turen, det mere uforglemmelig. Vi sluttede af med en svømmetur på et hemmeligt sted og med vin, græsk salat og hjemmelavet moussaka i skyggen under oliventræerne.
En kæmpe stor oplevelse vi ikke vil glemme !
Tak George :)

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, Jholten74
Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

En absolut oplevelse i sær klasse, George viste, fortalte og forklarede og var både nærværende og professionel. Vi var underholdt fra start til slut, og følte os i gode hænder fra en engageret og vidende tourguide. Chapels, oliventræer, vandmølle og kolde øl, natur oplevelse up close, skøn picnic og fantastisk strand, en bid af græsk historie som må og skal anbefales!!!

Dato for oplevelse: juni 2019
1  Tak, Metine H
Anmeldt d. 28. maj 2019 fra mobile enheder

Kompetent leder den bedste tur vi pm I har haft. Kørte off road I meget kupert terræn. Fik taget gode billeder og lækker hjemmelavet mad i en lille vig med badestrand. Kan stærkt anbefales

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, jelpirma