Anmeldt d. 5. september 2019

Mit ophold startede lidt kaotisk med at vi ikke blev hentede oppe på vejen så vores bagage kunne blive kørt ned på hotellet fordi der er et stykke vej at gå.
Så vi bragte selv vores bagage til hotellet og her blev vi mødt af to medarbejder som var i fortvivlet tilstand og vi fik en forklaring om at fejlen var hos rejseselskabet. Forvirringen var der også at nå vi blev tildelt værelse så var det ikke lige det vi havde bestilt og overraskelsen hos receptions chefen blev overraskende når vi fortalte at vi havde booket for 14 dage.
Alle kræfter blev sat ind hos medarbejderne for at vise os et alternativt værelse men vi beholdt det tildelte og blev lovet at den sidste uge fik vi det værelse som var bestilt og det var ok for os, og denne fejl var også rejseselskabet skyld og fik også en undskyldning.
Resten af opholdet var perfekt på et hotel med servicevenlig og smilende personale og hotellets placering med en superskøn have hvor man kunne få fred en dejlig pool og det bedste at man kunne bade fra klipperne hvor der var oprettet en helt ny trappe lige ned til vandet, og her fik man en oplevelse.
Rengøring var perfekt, morgenmaden var også god og varierende men var den samme hver morgen, det samme var aftensmaden som også var god men skulle måske have lidt mere variation men det smagte udmærket.
Området var altid rent og pænt så det var en nydelse.
Dette hotel vil jeg anbefale til rejsende som gerne vil have lidt ro og afslapning, lige på den anden side ca. en in, gang var den en perfekt sandstrand men med mange. mennesker så der er valgmuligheder for alle.
Byen Sivota kan man nå med Taxa som kostede 6 Euro og byen var meget smuk.
Jeg bestiller et opiold også til næste år

Værelsestip: Værelsetyper er afhængig hvilket rejse selskab man booker hos
Dato for ophold: august 2019
Tak, Christer P
Anmeldt d. 14. juni 2019

Vi blev anbefalet stedet af svigerforældrene og det fortrød vi ikke. Hotellet er super hyggeligt og omgivelserne flot velholdte. Der er kun omkring 20 værelser, så det føles intimt og meget afslappende, da man ikke står i kø til hverken solsenge eller mad. Personalet var meget smilende, flinke og hjælpsomme - og tilbød endda at køre os til Bella Vraka stranden, da de alligevel skulle til byen.
Pool'en fungerede godt og børnene på hhv 6+8 var godt underholdt. Hvis man gerne ville noget andet end pool'en, så ligger stranden Mega Ammos kun 50m derfra. Den er dog ikke så børnevenlig, da der hurtigt bliver dybt og det er en ren stenstrand.
Vores værelse (S1) havde en dejlig udsigt med terasse, så det kan klart anbefales, og havde køleskab, gode senge og aircon. Badeværelset virkede forholdsvist nyt, men stue, køkken og soveværelse virkede lidt ældre.
Maden i restauranten smagte godt og var buffet, men var ikke meget varieret, så morgenmad var typisk det samme og til aftensmad var et par af retterne typisk skiftet hver dag. Der var ikke altid et børnealternativ, men man kunne altid bestille lidt pommesfrites eller pasta, hvis der ikke var noget, som børnene kunne lide.
Pool-baren havde et fint menukort med både mad, snacks, drinks og forfriskninger og lavede en god cafe-latte :)

Overordnet set et rigtig dejligt ophold på Mikros Paradisos, som godt kan anbefales til børnefamilier, som ønsker noget lidt mere stille, roligt og hyggeligt end et stort resort.

Værelsestip: Lejlighed S1 og S3 har super udsigt.
Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, kaarews
Anmeldt d. 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Et skønt sted, lidt væk fra alting, hotellet er omgivet af gamle oliventræer, det virker meget fredfyldt, poolen og solterassen ligger helt ud mod havet, med en lille pool bar / spisested, deres middags retter er super gode, stedet bruger et spise telt til morgenmad og aftensmad, aften menu er altid buffet mad, men meget velsmagende med græsk islet, bliver overrasket hver aften. Ønsker du fredfyldt ferie i have lignende omgivelser, og et dejligt personale, så er det stedet, der er 5 min. kørsel med taxi til byen for 5 euro, byen er med et hyggeligt havne område med båd udlejning og restauranter.
Vi var der aller sidst på sæsonen, desværre var der mange hvepse, til stor irritation ved morgenmaden, i følge guiden var det usædvanligt, ikke set tidligere.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Keld H
Anmeldt d. 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Mikros paradisos er et fantastisk hyggeligt hotel omgivelserne Er i top personalet det mest venlige folk virkelig smuk oplevelse maden var også helt perfekt lavet af hotelfatter en helt igennem er fed oplevelse var også på en fed bådtur til paxos med Apollo det var virkelig en oplevelse blev sejlet ind i en masse grotter rigtig god ferie for det voksne puplikum

Dato for ophold: september 2018
Tak, jan h
Anmeldt d. 24. august 2018 fra mobile enheder

Mikros paradisos er et stykke af paradiset en utrolig dejlig og rolig sted til en afslappende ferie rigtig go mad.dejlige mennesker og service er helt i top helt i gennem en fantastisk sted.stedet man har lyst til at kommer igen Kan kun anbefales

Dato for ophold: august 2018
Tak, karlv354