Anmeldt d. 3. oktober 2020

Et meget rent og udmærket hotel, som har en meget fin placering
Problemer:
Personalet i receptionen talte og forstod meget lidt engelsk - meget besværligt.
Og så var "hotel-mor" meget ucharmerende og meget lidt imødekommende med sit trætte og utroværdige smil.
Håndbruser i udu. Blev dog skiftet samme dag.
Snavset og ildelugtende vand løb ud over badeværelsegulvet fra vask-afløbet.
På andendagen løb sikkerhedsboksen tør for batterier. "Hotel-mor" kunne ikke finde ud af at skifte dem med plus og minus korrekt, så jeg måtte gøre det
Der blev opkrævet 6 euro for at benytte aircon!

Dato for ophold: september 2020
Tak, mandsbjerg
Anmeldt d. 30. august 2019 fra mobile enheder

Kvaliteten og servicen kan kan ikke klage over. Efter vores smag for stort/uroligt. Plaget af lidt for mange mindre børn. Gav en vis uro ved spisetid, i poolen og ved sengetid. Lå i super afstand til super mindre strand !

Dato for ophold: august 2019
Tak, DennisM1881
Anmeldt d. 28. september 2018

Dejligt hotel med en rigtig god beliggenhed i gåafstand til byen og badestrande. Hotellet har et mindre swimmingpool afgrænset fra støj og naboer. Hotellet er meget velholdt overalt. Meget venligt og serviceminded personale. Og et dejligt morgenmad. Et rigtigt godt hotel til prisen.

Værelsestip: Vi havde værelse på 1. Sal med balkon mod nord. Kan anbefales når temperaturen er 30 gr.
Dato for ophold: september 2018
Tak, Seniorpar
Anmeldt d. 20. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt rent og pænt hotel med familie atmosfære.
Flot værelse med balkon og a/c. Lækkert pool område. Wifi der virker godt. Rigtig god morgenmad.
Sjældent har vi været på så rent og ordentligt hotel. Total renoveret.
Meget smagfuldt indrettet.
Vi kommer gerne igen og kan 100% anbefale til andre.
Besøg de fine strande 350 m. fra hotellet, den første lille strand hedder Zavia eller Megaliamos, som er lidt større.
Lej en motorbåd for en dag og sejl rundt imellem øerne. Spis godt på de små restauranter i nærheden eller på havnefronten.
Tak for et godt ophold og en god ferie
Mvh
Lise og Kim fra DK

Dato for ophold: august 2018
Tak, kimbj_rnt
Anmeldt d. 15. juli 2018 fra mobile enheder

Hotellet er fint, og poolområdet er super! Morgenmaden er der rigeligt af og rengøringen er i top!
Der er ikke langt til hverken butikker, indkøb, restauranter eller strande. Dog skal der betales for aircondition.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, henriettesofia