Åben i dag: 10.00 - 18.00

fra 116,30 $
fra 100,45 $
fra 109,68 $
Anmeldt d. 27. juli 2018 fra mobile enheder

Det var mit tredje besøg på dette museum. Første gang for ca. 10 år siden. Igen for 4 år siden. Stedet har hele tiden udviklet sig. Dog er noget stadig det samme og noget er der for meget af så det flyder sammen og man overser det. Den nye del er fantastisk og jeg er vild med den interaktive del af deres udstilling. Den gør det relevant og nærværende.
Jeg vil klar anbefale folk museet.

Tak, Karsten D. P
Anmeldt d. 4. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk udstilling. Meget godt bevaret materiel. Spændende kig ind i hvordan er mandskabsfly så ud den gang. Utrolig oplevelse at gå gennem et andet mandskabsfly, hvor der er rimelig mørkt og flymotorerne larmer, piloterne råber orientering til de ca 20-30 soldater om bord. Det er som om at være der selv. Imponerende - skal ses.

Tak, torbent727
Anmeldt d. 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Dette museum skal opleves. Fantastisk oplevelse at se svæveflyene, og gå inde i en Dacota flyver med lyd på.

Største oplevelse af museer i Normandiet.

Tak, KentHolm
Anmeldt d. 20. august 2017 fra mobile enheder

Dette museum var det bedste på turen i Normandiet
Utrolig livlig gjordt
En oplevelse uden lige
Lydoptagelser som om man selv havde været det

Tak, Merete K
Anmeldt d. 10. august 2017 fra mobile enheder

Mellemstort museum fordelt på 4 små bygninger, så det er let overskueligt. Rigtig flot sat op og med god variation i tableauer, små biografer og tekst. Let tilgengæligt med klapvogn
Lige overfor museet ligger byens kirke, som er et must-see. Måske den eneste kirke i verden, som har faldskærmssoldater i glasmosaikkerne - vi var i byen på en torsdag og der var et stort og alsidigt marked foran kirken

Tak, Line Marie F